رویـدادهـا

امیدواریم دانش‌آموزان جهان اسلام، ایده‌های بزرگی در حوزه‌های علمی خلق کنند

امیدواریم دانش‌آموزان جهان اسلام، ایده‌های بزرگی در حوزه‌های علمی خلق کنند

با دیگران به اشتراک بگذارید


مدیر بنیاد مصطفی(ص) ابراز امیدواری کرد که دانش‌آموزان با شرکت در مسابقه‌ای همچون مسابقه دانش‌آموزی نور، در جهان اسلام ایده‌های بزرگی در حوزه‌های علمی خلق کنند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس و به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد مصطفی(ص)، آیین پایانی سومین مسابقه دانش آموزی نور با حضور سورنا ستاری؛ معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، مهدی صفاری‌نیا؛ مدیر بنیاد مصطفی(ص)، علی‌مرتضی بیرنگ، رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اسفندیار معتمدی، رییس اتحادیه معلمان فیزیک و بیش از 500 دانش آموز از مقاطع مختلف تحصیلی در محل حوزه هنری تهران برگزار شد.

مهدی صفاری‌نیا، مدیر بنیاد مصطفی(ص) در آیین پایانی سومین دوره مسابقه دانش آموزی نور که با حضور شرکت کنندگان سومین دوره مسابقه دانش آموزی نور برگزار شد، طی سخنانی ضمن تشکر از دانش‌آموزان و خداقوت برای شرکت و فعالیت در سومین دوره مسابقه دانش آموزی نور، اظهار داشت: چنین انگیزه و انرژی در جامعه و قشر دانش‌آموز وجود دارد و اینکه برای علم وقت می‌گذارند خیلی خوشحال‌کننده است.

وی ضمن خیر مقدم به دانش آموزان و خانواده آنها جهت شرکت در این آیین، افزود: برای ما اینکه راه‌ها و مسیرهای طولانی، طی شده و البته از کشورهای مختلف دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی شرکت و رتبه کسب کردند، خوشایند است.

مدیر بنیاد مصطفی(ص) ادامه داد: خدا را شاکریم در سومین دوره مسابقه دانش‌آموزی نور استقبال خوبی صورت گرفت و تا امروز بیش ازپنج‌هزار کار علمی توسط دانش آموزان کشورهای جهان اسلام خلق شده که حاصل زحمات 14 هزار دانش آموز است.

وی در همین رابطه عنوان کرد: دانش‌آموزان در قالب کار تیمی در این دوره فعالیت داشتند و یاد گرفتند که چگونه کار مشترک انجام دهند.

وی با یادآوری پاسداشت دانشمندان برای این مسابقه، بیان کرد: امیدواریم در سطح جهان اسلام کارهای بزرگی در حوزه‌های مختلف علمی صورت گیرد.

وی بر همین اساس اضافه کرد: اگر تلاش علمی در دوره دانش‌آموزی نباشد در آینده به کار علمی بزرگ نمیرسیم.

صفاری‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: امیدواریم دانش‌آموزان با تلاش در آینده باعث برکات بسیار بزرگی برای جهان اسلام باشند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری چنین دوره‌هایی می‌تواند برنامه‌ای مؤثر به لحاظ علمی باشد، گفت: امیدواریم شما دانش‌آموزان حس کنید این مسابقه یک دستاورد علمی برای شما داشته است تا از این طریق در خدمت به مردم و جامعه موفق‌تر باشید.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir