رویـدادهـا

در همایش تقدیر از واحدهای برتر تحقیق و‌ توسعه استان تهران صورت گرفت

انتخاب چهار شرکت عضو پارک فناوری پردیس به عنوان واحدهای برتر تحقیق و‌ توسعه

انتخاب چهار شرکت عضو پارک فناوری پردیس به عنوان واحدهای برتر تحقیق و‌ توسعه

با دیگران به اشتراک بگذارید

در همایش تقدیر از واحدهای برتر تحقیق و‌ توسعه استان تهران، از شرکت‌های گصن پارس، فناپ، آریاطب فیروز و صنایع ارتباطی آوا به عنوان شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس تجلیل شد.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، در این همایش که با حضور مهدی برادران معاون وزیرصمت، علی مهری، سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، محمود سیجانی، مدیر کل سازمان صمت استان تهران، محسن نادری منش مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع کوچک، علاءالدین ازوجی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهران برگزار شد، از ۱۶ واحد برتر تحقیق و توسعه تجلیل شد.
از پارک فناوری پردیس نیز چهار شرکت آریا طب فیروز، گصن پارس، فناپ و صنایع ارتباطی آوا مورد تقدیر قرار گرفته و از مدیران این شرکت ها با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.
همایش تقدیر از واحدهای برتر تحقیق و‌ توسعه استان تهران هر سال با هدف انتخاب مراکز تحقیق و توسعه (R&D) سازمان‌ها و تقدیر از واحدهای منتخب در سطح استان تهران برگزار می‌شود. مهم‌‌ترین شاخصه های انتخاب واحد های تحقیق و توسعه برتر، نوآوری در فرآیند تولید و دانش بنیان بودن آنها بوده است.

در لوح اهدایی آمده است:
انتخاب آن بنگاه اقتصادی را به عنوان واحد برتر تحقیق و‌توسعه سال۱۴۰۱ که مبین همت والای آن مدیریت محترم در تحقق شعار سال ، رسد و‌ بالندگی تولید و‌تجارت استان می باشد تبریک عرض می نمایم.
امید است در سایه الطاف پروردگار متعال در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و سر بلند باشید.
«انجمن تحقیق و توسعه و نوآوری صنایع و معادن ایران» با هدف هماهنگى و تمرکز بر گسترش کمى و کیفى فعالیت‌هاى تحقیق و توسعه و نوآورى واحدهاى صنعتى و معدنى، با حمایت وزارت صمت تشکیل شده است و مراکز آموزش عالى، دانشگاه‌ها و موسسات تحقیقاتى و پژوهشى بخش‌هاى خصوصى و دولتى و سایر ارکان اجرایى و سیاست‌گذارى کشور، برای نهادینه‌کردن فرآیندهاى ایجاد، توسعه و بومى‌سازى فناورى، ارتقاى مدیریت تحقیق و توسعه و مدیریت منابع پژوهشى، با این انجمن همکاری و مشارکت دارند.
لازم به ذکر است در همایش تقدیر از واحدهای برتر تحقیق و توسعه استان تهران در سال 1401 از بین 4 هزار و 200 واحد تحقیق و توسعه فعال در استان تهران، 16 شرکت برگزیده شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.
شایان ذکر است، شرکت آریا طب فیروز پیش از این نیز در رتبه‌بندی دیگری به عنوان شرکت برتر تحقیق و توسعه کشور در سال ۱۴۰۰ انتخاب شده است.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir