رویـدادهـا

با توافق برای اجرای بیش از ۱۰ پروژه

اولین تور فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان عضو پارک در پتروشیمی خوزستان برگزار شد

اولین تور فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان عضو پارک در پتروشیمی خوزستان برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

اولین تور فناوری شرکت‌های دانش بنیان عضو پارک فناوری پردیس با توافق برای اجرای بیش از ۱۰ پروژه در پتروشیمی خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، اولین دور تور فناوری شرکت‌های دانش بنیان عضو پارک فناوری پردیس با حضور ۴ شرکت دانش بنیان عضو پارک به میزبانی پتروشیمی خوزستان برگزار گردید.
این برنامه به منظور پیگیری و اجرایی شدن توافقات انجام شده میان شرکت پتروشیمی خوزستان و شرکت های حاضر در پاویون پارک فناوری پردیس در چهارمین نمایشگاه و همایش حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش صورت گرفت.
آشنایی بیشتر مدیران پتروشیمی خوزستان با ظرفیت برخی از شرکت های دانش بنیان عضور پارک فناوری پردیس از جمله دیگر اهداف این تور بود.
در دور اول این تور فناوری، ۴ شرکت دانش بنیان پارسافن الکترونیک نصیر، بهینه پردازش آرمان، ئاورینگ ماد صنعت و گروه دانش بنیان شایان فناوران آمیتیس در ۴ کارگروه تخصصی به منظور بررسی دقیق نیازها و ارائه راهکارهای فناورانه برای رفع آن نیازها حضور داشتند.
پس از برگزاری برنامه بازدید از پتروشیمی، جلساتی در هر کارگروه جهت جمع بندی موضوعات و ارائه راهکار برگزار شد که خروجی این جلسات توافق برای اجرای بیش ۱۰ پروژه توسط شرکت های دانش بنیان در پتروشیمی خوزستان شد.
لازم به ذکر است در دور اول این تور فناوری، بیش از ۲۰ نیاز اساسی در جلسات کارگروه های تخصصی با این شرکت ها مطرح و برخی نیازهای موجود در پتروشیمی در برنامه بازدید میدانی از پتروشیمی توسط مدیران پتروشیمی خوزستان طرح گردید.
بر اساس این گزارش در جلسه میان مدیران ارشد پتروشیمی خوزستان و نماینده پارک فناوری پردیس بر همکاری بیشتر این دو مجموعه جهت معرفی و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان تاکید شده و برنامه ریزی برای برگزاری برنامه های آتی صورت پذیرفت.
در این جلسه صالح احمدی مدیرعامل پتروشیمی خوزستان بر استفاده حداکثری از این ظرفیت ها برای رفع نیازهای موجود در پتروشیمی خوزستان تاکید داشت.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir