رویـدادهـا

مصاف تیم‌های گروه اول، دوم و سوم در اولین روز بازی‌ها

اولین دوره لیگ فوتسال فناوران در پارک فناوری پردیس آغاز شد

اولین دوره لیگ فوتسال فناوران در پارک فناوری پردیس آغاز شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

عصر امروز شنبه ۲۸ آبان‌ماه تیم‌های گروه اول، دوم و سوم بازی‌های لیگ فوتسال فناوران در مجموعه ورزشی پارک فناوری پردیس به دیدار هم رفتند.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس؛ در روز اول مسابقات اولین بازی در ساعت ۱۵:۴۰ در حالی آغاز شد که هواداران دو تیم در سکوها حاضر بودند و شور و هیجان زیادی برای شروع بازی‌ها داشتند.
بازی افتتاحیه میان دو تیم پویش دارو و sep (سپ) از گروه A بود که با پیروزی تیم سپ ۲ بر یک به پایان رسید.
دیدار بعدی این بازی‌ها در ساعت ۱۶:۴۰ بین تیم‌های آریا طب فیروز با تیم هنام فارمد برگزار شد که آریا طب با ۲ گل پیروز میدان شد و بازیکنان تیم هنام در این بازی نتوانستند گلی به حریف بزنند.
تیم آریا طب با هیجان زیادی بازی را شروع کرد و دروازه بان تیم هنام بسیار عالی در حمله‌های تیم رقیب دفاع می کرد.
نکته قابل توجه این مسابقه تشویق بی امان طرفداران آریا طب بود.
درساعت ۱۷:۳۰ (بازی سوم) از گروه B دیدار بین دو تیم رایمون و توسن تجهیز آغاز شد، در این بازی رایمون با نتیجه ۸ بر صفر پیروز شد و لقب بیشترین گل زده بازی های امروز را به نام خود ثبت کرد.
در چهارمین مسابقه این بازی‌ها و دومین دیدار گروه B که میان SBT(اس بی تی) و فناپ برگزارشد، بازی با هیجان بسیار زیادی آغاز شد؛ سالن در این زمان از تماشاگران بیشتری پر شده بود و علاوه بر دوستداران فوتسال، همکاران و اعضای خانواده‌های بازیکن‌های تیم حاضر در سالن حضور داشتند.
در نیمه اول این بازی یک بازی پر حادثه اتفاق افتاد و سهم هرکدام از تیم‌ها یک اخراجی بود و تیم SBT یک پنالتی را از دست داد.
در نیمه اول تیم SBT اولین گل خود را به ثمر نشاند و دقایقی بعد تیم فناپ نیز ۱ گل به حریف زد.
در نیمه دوم بازی این دو تیم، همچنان شاهد هیجان زیاد و بازی پر برخوردی در سالن بودیم که در این نیمه تیم فناپ گل دوم و دقایقی بعد گل سومش را نیز زد.
در ساعت ۱۹:۱۰ (بازی پنجم) از گروه C تیم کانی کاوان و پویا الکترونیک به مصاف هم رفتند، در این بازی هر دو تیم با روحیه و شور زیادی بازی را شروع کردند.
در نیمه اول تیم پویا نتیجه را ۱ بر ۰ به سود خود رقم زد، این تیم در نیمه دوم نیز انرژی بالایی داشت و در نهایت با حمله بازیکن شماره ۹ این تیم گل دوم و در پایان با ۶ گل به پیروزی رسید.
به گزارش روابط عمومی پارک فناوری بازی‌های امروز در فضایی دوستانه و بانظم کامل برپا شد و نکته جالب توجه بازی‌ها، حضور بانوان و کودکان جهت تشویق تیم‌ها در سکوها بود.
همچنین صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس، دکتر طباطبایی مدیرعامل شرکت پویش دارو و امین رضا خالقیان مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل پارک از حاضرین سالن برای تماشای مسابقات بودند.
گفتنی است داوری مسابقات لیگ فوتسال فناوران در روز اول بر عهده محمد داوود پور، وحید نجفی و حسن غریبی بود.
روز دوم مسابقات در تاریخ ۲۹ آبان‌ماه با برگزاری ۶ مسابقه در سالن چند منظوره پارک برگزار خواهد شد.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir