رویـدادهـا

با معرفی 3 محصول تولید شده در حوزه سلامت:

اولین رویداد نونمایی محصولات پارک فناوری پردیس برگزار شد

اولین رویداد نونمایی محصولات پارک فناوری پردیس برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

عصر امروز، اولین رویداد نونمایی محصولات پارک فناوری پردیس با معرفی محصولات «میگرن کات»، «اینجکتور کارتریج» و «دیتا لاگر»، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، مرکز توسعه تجارت فناوری این مجموعه عصر امروز اولین رویداد نونَمایی محصولات تولید شده توسط شرکت‌های عضو پارک را در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار کرد. «میلاد صدرخانلو» رئیس مرکز توسعه تجارت فناوری و برخی از مدیران پارک فناوری پردیس در این رویداد حضور داشتند.

این رویداد با همکاری مجموعه بیزمارک، کارگزار تجارت فناوری در راستای حمایت از شرکت‌های عضو این پارک طراحی و اجرا شد. هدف از برگزاری این رویداد توسعه بازار و افزایش سهم بازار محصولات تولید شده در پارک فناوری پردیس است.

در این رویداد که به دلیل پروتکل های بهداشتی، به صورت آنلاین- حضوری برگزار شد، بیش از ۴۰۰ نفر به صورت آنلاین و ۱۰۰ نفر به صورتی حضوری شرکت کردند.

میلاد صدرخانلو که از سخنرانان این نشست بود، با اشاره به کیفیت محصولات ارائه شده، به مدعوین اطمینان خاطر داد که پارک فناوری پردیس، کیفیت این محصولات را تضمین می‌کند.

وی با اشاره به نقش حمایتی پارک فناوری پردیس از شرکت‌های عضو این پارک، خواستار توجه و تعمق بیشتر بخش خصوصی به محصولات فناورانه و همچنین سیاستگذاری صحیح در بخش رگولاتوری از این محصولات شد.

میلاد صدرخانلو

 

ارزیابی کیفیت کالاها با یک برچسب

 «زهرا کلاهدوز اصفهانی» مدیرعامل شرکت «فراپایش»، «دیتا لاگر» را که برچسبی برای مانیتورینگ دما و وضعیت محیطی است، معرفی کرد. 

کلاهدوز با بیان این که مهمترین اثر و نتیجه‌ محصول ارائه شده ضمانت کیفیت و سلامت فرآورده حساس به دما در حمل و نقل‌های احتمالی و همچنین جلوگیری از وارد آمدن خسارت به تولیدکنندگان و توزیع کنندگان این فرآورده‌هاست، اظهار داشت: امروزه با حضور بیماری کرونا در دنیا اهمیت کیفیت زنجیره سرد بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: این محصول در جابجایی محصولات فاسد شدنی همچون لبنیات، مواد پروتئینی، داروها، میوه‌ها، فرآورده‌های خونی و هر محصولی که حساسیت دما در فرایند لجستیک دارد، قابل استفاده است و جامعه می‌تواند با حضور این تکنولوژی، زندگی با کیفیت‌تری را تجربه کند.

اولین رویداد نونمایی

 

خداحافظی با میگرن

«میگرن کات» داروی گیاهی درمان میگرن که تولید شرکت «میم دارو» است، در این مراسم توسط «صالح رمضانی» عضو هیئت مدیره این شرکت معرفی شد. رمضانی در ابتدا با تشریح عوامل و مشکلات بیماری میگرن، داروها و روش‌های مختلف درمان میگرن که در حال حاضر در حال انجام است را معرفی کرد.  استفاده hc آرام بخش‌های مختلف و روش‌هایی همچون مته درمانی، گراز درمانی و ... از این موارد بودند.

وی با بیان اینکه میگرن کات نتیجه ۲۵ سال تحقیق و توسعه و آزمایش‌های مکرر بر روی بیماران مختلف است، از تجربه‌های استفاده از این دارو توسط بیماران مختلف و همچنین دریافت پاسخ های مثبت در کلینیک تخصصی آرامش یاد کرد و در ادامه افزود: این شرکت تمام ابزارهای جانبی برای رفع این بیماری را از قبیل دسترسی، زمانبندی و سایر راهکار درست مصرف دارو فراهم کرده است تا بیماران بتوانند با سهولت در رعایت شرایط مصرف این دارو به درمان قطعی میگرن دست یابند.

به گفته رمضانی، این دارو کاملا گیاهی و فاقد اثرات جانبی بوده و هم اکنون در داروخانه های سراسر کل کشور موجود است. بیماران و افراد مبتلا به میگرن می‌توانند با انجام تست‌های ساده و همچنین مشاوره رایگان از قطعیت بیماری خود مطلع و از این محصول استفاده کنند.

 

مهدی هادیان پور

 

کاهش ارزبری با حمایت از تولید داخلی

 «اینجکتور کارتریج» دستگاه کارگذاری لنز در داخل چشم که توسط شرکت «آیسان طب هادیان» تولید شده است، آخرین محصولی بود که در برنامه نونمایی، توسط «مهدی هادیان‌پور» مدیرعامل این شرکت معرفی شد.

هادیان پور، با اشاره به خروج سالانه یک میلیون دلار ارز، به واسطه واردات محصولات مشابه تولید شده در داخل کشور گفت: در صورت اتخاذ سیاست‌های درست، می‌توان تا سال آینده این میزان خروج ارز را بیش از ۹۰ درصد کاهش داد.

وی افزود: تخصیص ارز رانتی ۴۲۰۰ تومانی به واردکنندگان اصلی این محصول، عملاً قدرت رقابت را برای شرکت‌های داخلی کم کرده است. باید فضای رقابتی سالمی بین تولیدکنندگان و واردکنندگان ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت آیسان طب هادیان با بیان اینکه در حال حاضر سهم واردکنندگان در بازار این محصول بیش از ۷۰ درصد است عنوان کرد: در صورت ورود دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به این موضوع امکان کاهش میزان وابستگی به کمتر از ده درصد وجود دارد.

صالح رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir