رویـدادهـا

به ابتکار پارک فناوری پردیس

اولین نشست پارک فناوری پردیس با متخصصان ایرانی خارج از کشور برگزار شد

اولین نشست پارک فناوری پردیس با متخصصان ایرانی خارج از کشور برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

اولین نشست برخط پارک فناوری پردیس با متخصصان ایرانی خارج از کشور در راستای توسعه همکاری‌های دوجانبه با هماهنگی رایزن فناوری و نوآوری جمهوری اسلامی ایران در اتریش برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، در این نشست که با هدف آشنایی نخبگان ایرانی در هلند با ظرفیت‌های همکاری و استفاده از تسهیلات قابل ارائه از سوی معاونت فناوری ریاست جمهوری و پارک فناوری پردیس اجرا شد، شماری از دانشجویان، فارغ التحصیلان و استادان ایرانی مؤسسات آموزشی و تحقیقاتی هلند از جمله دانشگاه‌های دلفت، آیندهون، اوترخت، ماستریخت، آمستردام، توئنته و روتردام حضور داشتند.
معرفی پارک فناوری پردیس و مراکز وابسته آن، برنامه کانکت و همچنین نحوه استفاده نخبگان خارج کشور از خدمات مربوط به تأسیس شرکتهای نوپا، برگزاری کارگاه و سخنرانی، اشتغال در شرکت‌های فناوری، معافیت از عوارض و مالیات، تسهیلات بانکی، نظام وظیفه و تسهیل روابط تجاری، در زمره موضوعاتی بودند که در این نشست مطرح شدند.
گفتنی است اولین نشست پارک فناوری پردیس با متخصصان ایرانی مقیم هلند به ابتکار پارک فناوری پردیس، با تلاش حسین احمدی، رایزن فناوری و نوآوری کشورمان در اروپا و هماهنگی با سفارت جمهوری اسلامی ایران در لاهه برگزار شد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir