رویـدادهـا

با هدف رفع چالش‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در فروش محصولات دارای فناوری

اولین کمپ ملی فروش در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود

اولین کمپ ملی فروش در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود

با دیگران به اشتراک بگذارید

اولین کمپ ملی فروش با هدف رفع چالش‌ها و موانع شرکت‌های دانش‌بنیان در فروش محصولات دارای فناوری در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این برنامه شامل روزانه ۹ ساعت آموزش، تمرین، کار گروهی و منتورینگ برای محصولات شرکت‌های حاضر در این کمپ با رویکرد اصول تریز خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، اولین کمپ ملی فروش محصولات دارای فناوری، ۲۹ آذر لغایت ۳ دی ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. کشف و اجرای راه‌حل‌های خلاقانه فروش در سازمان، رفع چالش‌ها و موانع شرکت‌های دانش‌بنیان در فروش محصولات دارای فناوری و کمک به توسعه فروش کلیه محصولات و خدمات شرکت­‌ها از اهداف برگزاری این دوره است.

این برنامه شامل روزانه ۹ ساعت آموزش، تمرین، کار گروهی و منتورینگ برای محصولات شرکت‌های حاضر در این کمپ با رویکرد اصول تریز خواهد بود. تریز، اصلی نظری برای حل مسئله بر مبنای منطق، داده‌ها و تحقیقات است و با روش شهودی فاصله بسیاری دارد. این روش مبتنی بر دانش و ابتکار هزاران مهندس است که روش خلاقانه حل مسئله را برای پروژه‌های تیمی به کار گرفته‌اند.

مدرس این دوره محمدرضا نظری دانش ­آموخته دوره عالی مدیریت استراتژیک از دانشگاه Distance, BIBS و سخنرانان این دوره سعید زکایی مدیرعامل شرکت پارساپلیمر شریف، عبدالرضا یعقوب زاده مدیرعامل شرکت پویندگان راه سعادت، رضا فریدی مجیدی رئیس هیئت مدیره شرکت فناوران نانومقیاس، شهاب جوانمردی مدیرعامل شرکت فناپ و سیدحسین نبوی مدیرعامل شرکت جیبیت می‌باشند.

این رویداد از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی از طریق تخصیص یارانه آموزشی برای شرکتهای دانش بنیان به میزان 45 درصد تخفیف در هزینه ثبت نام حمایت شده است. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به نشانی https://karnostartup.ir مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir