رویـدادهـا

ایجاد فرصت تجاری سازی برای ایده های برتر

ایجاد فرصت تجاری سازی برای ایده های برتر

با دیگران به اشتراک بگذارید

فستیوال صنعت پلاستیک و پلیمر برای تجاری سازی ایده های برتر در این حوزه در تاریخ نهم اسفندماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فستیوال صنعت پلاستیک و پلیمر به عنوان ششمین فستیوال در تاریخ نهم اسفند ماه برای تجاری سازی ایده های برتر در حوزه پلاستیک پلیمر با حضور سرمایه گذاران، صنعت گران و ایده پردازان برگزار می شود.

مرکز فن بازار ملی ایران در آخرین فستیوال سال ۹۵ با همکاری شرکت فرابورس ایران و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری متولی برگزاری ششمین فستیوال بازار دارایی فکری، در زمینه نوآوری های صنعت پلاستیکو پلیمرشامل(لاستیک، رنگ و رزین ، پلاستیک­ها و نوآوری های پلیمری وابسته به این صنایع) شده است.

این فستیوال تخصصی، به منظور ارائه و تجاری سازی نوآوری های پایین دستی پتروشیمی با حضور سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و صنعتگران مرتبط در اواخر بهمن ماه برگزار می شود.

در هر دوره نزدیک به ۱۰۰طرح دریافت می شود که در بررسی اولیه ۵۰ طرح برگزیده شده و در دور دوم بررسی ها در کمیته فنی با حضور کارشناسان و متخصصان حدودا ۱۵ الی ۲۰ طرح باقی می ماندکه در نهایت ۸ طرح در روز فستیوال به صورت شفاهی ارائه شده و بقیه در کتابچه فستیوال به صنعتگران و سرمایه گذاران معرفی می شوند.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز با ارائه تسهیلات خرید یا سرمایه گذاری در نوآوی ها برای سرمایه گذاران و صنعتگران تا سقف ۸۰درصد و همچنین ارائه تسهیلات تکمیل مستندات نوآوری ها برای ارائه به سرمایه گذاران باعث رونق هرچه بیشتر این رویدادها در قالب فستیوال شده است.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir