رویـدادهـا

با هدف معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکتهای حاضر در نمایشگاه

ایستگاه کار نمایشگاه ایران هلث 1403 برگزار می شود

ایستگاه کار نمایشگاه ایران هلث 1403 برگزار می شود

با دیگران به اشتراک بگذارید

با توجه به تجربه موفق برگزاری ایستگاه کار در نمایشگاه اینوتکس، این رویداد برای اولین بار در نمایشگاه ایران هلث 1403 با هدف معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکتهای حاضر در نمایشگاه ایران هلث اجرا خواهد شد.

به گزارش ستاد خبری نماشگاه ایران هلث 1403، یکی از مهمترین موضوعات روز دنیا در حوزه تولید محصولات فناورانه، اهمیت سرمایه انسانی و همچنین نیاز شرکتها به جذب استعدادهای برتر است. سجاد عباسی فشمی، مدیرکل ترویج و توسعه پارک فناوری پردیس با اشاره به برگزاری ایستگاه کار در نمایشگاه ایران هلث 1403 گفت: با توجه به تجربه موفق برگزاری ایستگاه کار در نمایشگاه اینوتکس، این رویداد برای اولین بار در نمایشگاه ایران هلث 1403 با هدف معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکتهای حاضر در نمایشگاه ایران هلث که در حقیقت بهترین ها و برترین های این صنعت هستند اجرا خواهد شد.

وی افزود: در ماه های گذشته و با همکاری دانشگاه‌های مطرح کشور، فرایند دریافت رزومه از فارغ التحصیلان یا دانشجویایی که در ترم‌های پایانی حوزه های مرتبط با صنایع سلامت یا تجهیزات پزشکی مشغول به تحصیل هستند جهت تصدی چندین موقعیت شغلی مورد نیاز زیست بوم انجام شده و تاکنون صدها رزومه به دست ما رسیده که بررسی های اولیه و غربال آن در حال انجام است. 

عباسی فشمی ادامه داد: از دیگر برنامه های ایستگاه کار، رویداد صدف جاب میت خواهد بود. هدف صدف جاب میت ارتباط و اتصال بین صنعت، دانشگاه و فناوری است به نحوی که مصاحبه های استخدامی افراد و شرکتهای حاضر در نمایشگاه در محل نمایشگاه انجام خواهد شد.

مدیرکل ترویج و توسعه پارک فناوری پردیس گفت: در ایام برگزاری نمایشگاه بازدیدکنندگانی که قالب فردی یا در گروه های دانشجویی از ایستگاه کار بازدید می نمایند، می توانند رزومه خود را برای سامانه صدف ارسال نمایند. اما تنها تفاوت فرایند آنان این است که غربالگری و هماهنگی جلسات آنها پس از اتمام نمایشگاه اجرا خواهد شد. همچنین در محل غرفه برای افرادی که می‌خواهند تحصیلات دانشگاهی در حوزه سلامت داشته و هنوز مردد به انتخاب رشته هستند و نیز دانشجویانی که در ترم های ابتدایی هستند مشاوره های شغلی و منتورینگ در نظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش، کارفرمایان و کارجویان تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی می توانند به نشانی iranhealth2024.ir مراجعه فرمایند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir