رویـدادهـا

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در بازدید از نمایشگاه اینوتکس 2022 گفت:

با تصویب قانون جهش تولید اتفاقات خوبی در حوزه دانش‌بنیان رخ می‌دهد

با تصویب قانون جهش تولید اتفاقات خوبی در حوزه دانش‌بنیان رخ می‌دهد

با دیگران به اشتراک بگذارید

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در بازدید از نمایشگاه اینوتکس 2022 گفت: با تصویب قانون جهش تولید اتفاقات خوبی در حوزه دانش‌بنیان رخ می دهد و این موضوع اتفاق بسیار بزرگی در حوزه فناوری است. ما اگرچه تمام ایده‌های خود را نتوانستیم در این قانون پیاده سازی کنیم اما بخش عمده‌ای از آن اتفاق افتاده است.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس 2022، در اولین روز برپایی نمایشگاه اینوتکس 2022، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با حضور در پاویون قوه مقننه از اقدامات این خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مطلع شد.
بنابراین گزارش سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در این بازدید با فعالیت ها و استارت آپ های حاضر در خانه خلاق آشنا و با نوآوران به گفت و گوی پرداخت. همچنین در گفتگوی با دکتر بابک حمیدیا، ریاست خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه، بر همکاری بیشتر قوه مقننه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تاکید کرد.
سورنا ستاری در این بازدید در خصوص نقش مجلس در توسعه استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان، اظهار کرد: امیدوارم به زودی قانون جهش تولید تصویب شود و به طور حتم به زودی این اتفاق خواهد افتاد.
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه این تصویب قانون اتفاق بسیار بزرگی در حوزه فناوری است، گفت: گرچه تمام ایده‌های خود را نتوانستیم در این قانون پیاده سازی کنیم اما بخش عمده‌ای از آن اتفاق افتاده است.
وی با تاکید بر اینکه با تصویب این قانون عملاً نقشه راه ۱۰ تا ۱۵ سال آینده کشور مشخص میشود، ابراز کرد: یکی از بحث های جدید امسال ما در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اجرایی سازی همین قانون است.
ستاری عنوان کرد: این قانون جدید بیش از ۱۲ و ۱۳ آیین نامه دارد و تمام آنها نیز دستورالعمل های متنوعی داشته و سعی میکنیم به سرعت این آیین نامه ها را به تصویب دولت رسانده تا اتفاقات خوبی در این حوزه رخ دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir