رویـدادهـا

با هدف گسترش همکاری های دوجانبه صورت گرفت

بازدید دبیرکل سازمان همکاری اقتصادی اکو از پارک فناوری پردیس

بازدید دبیرکل سازمان همکاری اقتصادی  اکو از پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

دبیرکل سازمان همکاری اقتصادی اکو با هدف آشنایی با فعالیت ها و خدمات پارک فناوری پردیس و گسترش هکاری‌های دوجانبه از پارک فناوری پردیس بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس؛ در این بازدید خسرو ناظری دبیرکل سازمان همکاری اقتصادی (اکو)، سید محسن اسپری مدیر ارتباطات و حمل و نقل سازمان اکو و عباسی نماینده پاکستان حضور داشتند.

خسرو ناظری در این بازدید گفت: چندی پیش اجلاس سران کشورها در عشق‌آباد و اجلاس وزرای امور خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو برگزار شد. فناوری یکی از موضوعات اولویت دار اکو می‌باشد و سازمان توجه و اهتمام خاصی در این حوزه یعنی گسترش فناوری در بین کشورهای عضو دارد.

ناظری افزود: امروز افتخار داشتم در صدر یک هیئت از پارک فناوری پردیس بازدید کرده و معلوماتم را نسبت به این مجموعه افزایش دهم.

دبیرکل سازمان همکاری اقتصادی (اکو) گفت: همانطور که می‌دانید دنیا در حال تغییرات سریع می‌باشد و اکو می بایست جایگاه مناسب خود در این میان پیدا کند.

خسرو ناظری ادامه داد: ما آمادگی داریم تا مذاکرات در زمینه همکاری‌های دوجانبه را در سطح کارشناسی برای طرح ایجاد منطقه فناوری اکو شروع کنیم.

گفتنی است، در این برنامه هیات سازمان همکاری اقتصادی (اکو) از نمایشگاه دائمی محصولات پارک فناوری پردیس و نمایشگاه دائمی تجهیزات پزشکی واقع در پارک فناوری پردیس نیز بازدید کردند.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir