رویـدادهـا

بازديد مشترك رييس دانشگاه آزاد اسلامي و معاون علمي و فناوري رييس‌جمهور از پارك

بازديد مشترك رييس دانشگاه آزاد اسلامي و معاون علمي و فناوري رييس‌جمهور از پارك

با دیگران به اشتراک بگذارید

روز پنج‌شنبه 23 مردادماه 93 دكتر ميرزاده رييس دانشگاه آزاد اسلامي و دكتر ستاري معاون علمي و فناوري رييس جمهور طي نشستي در پارك فناوري پرديس به بررسي زمينه‌هاي همكاري با موضوع فناوري و اقتصاد دانش‌بنيان و نيز توسعه فاز دانشگاهي پارك فناوري پرديس پرداختند.

به گزارش روابط عمومي پارك، در اين نشست كه بعد از بازديد ميهمانان از پرديس فناوري دانشگاه آزاد اسلامي به‌عنوان فاز دانشگاهي پارك آغاز شد، ابتدا دكتر ستاري معاون علمي و فناوري رييس جمهور با معرفي اجمالي پارك فناوري پرديس به مقايسه ميزان سرمايه‌گذاري دولت، بخش خصوصي و فروش سال گذشته شركت‌هاي دانش بنيان عضو پارك پرداختند و سرمايه‌گذاري دولت را از ابتداي تاسيس پارك تا كنون در مقايسه با رقم سرمايه‌گذاري بخش خصوصي بسيار ناچيز دانستند.

در ادامه نشست مهندس صفاري‌نيا طي سخناني به سازوكارهاي حمايتي و ساختار پارك فناوري پرديس اشاره كردند و طرح‌هاي جديد پارك به‌وي‍ژه طرح شتاب‌دهي نوآوري از طريق برگزاري برنامه‌هاي استارت‌آپ ويكند و نيز تاسيس مركز توسعه كسب و كار فناوري را معرفي نمودند.

رييس دانشگاه آزاد اسلامي نيز در اين نشست مشترك، به ضرورت تعريف حوزه تاثير جديد براي اين دانشگاه اشاره كردند و حركت دانشگاه آزاد اسلامي در مسير فناوري و نوآوري را يك الزام دانستند. دكتر ميرزاده بر ايجاد و توسعه پارك‌هاي فناوري و مراكز رشد در دانشگاه آزاد اسلامي تاكيد نموده و در خصوص مشاركت با پارك فناوري پرديس در زمينه ايجاد پرديس دانشگاهي در مجاورت اين پارك اعلام آمادگي نمودند.

در پايان اين نشست رييس دانشگاه آزاد اسلامي به‌همراه معاون علمي و فناوري رييس جمهور از شركت‌هاي فن‌آموز تجهيز، توان‌آوران سپاهان و آرا پ‍ژوهش بازديد كردند و با حضور در نمايشگاه دائمي محصولات فناورانه كشور از نزديك با دستاوردهاي فناورانه آشنا شدند.


ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir