رویـدادهـا

به منظور معرفی توانمندی‌ها و شناسایی فرصت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان صورت پذیرفت؛

بازدید اعضای کارگروه سرمایه گذاری کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای از پارک فناوری پردیس

بازدید اعضای کارگروه سرمایه گذاری کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای از پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

اعضای کارگروه سرمایه گذاری کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای از پارک فناوری پردیس بازدید کردند. معرفی فرصت های سرمایه گذاری پارک فناوری پردیس، آشنایی با دستاوردهای پارک فناوری پردیس، بازدید از یک شرکت دانش‌بنیان و حضور در خط تولید یک شرکت از برنامه‌های این بازدید بود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در این بازدید که همزمان با برگزاری کارگروه سرمایه گذاری کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای برگزار شد، اعضای کارگروه ضمن بازدید از نمایشگاه دائمی دستاوردهای شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس و نمایشگاه دائمی تجهیزات پزشکی ساخت ایران، از نزدیک در جریان پیشرفت‌های حوزه فناوری در پارک فناوری پردیس قرار گرفتند. مچنین فرصت های سرمایه گذاری در پارک فناوری پردیس برای اعضای کارگروه تشریح شد.
در ادامه اعضای این کارگروه با حضور در شرکت دانش‌بنیان آریا طب فیروز از خط تولید این شرکت بازدید کردند. این شرکت تولید کننده دستگاه همودیالیز می‌باشد.
بازدید از شرکت دانش‌بنیان فناپ فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.
بر اساس این گزارش، هشتمین کارگروه سرمایه‌گذاری کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای با حضور نمایندگانی از ۹ کشور عضو این سازمان در تهران برگزار شد.
سازمان همکاری شانگهای یک سازمان بین المللی است که در سال ۱۹۹۶ توسط چین، روسیه، قزاقستان، تاجیکستان و ازبکستان تشکیل شده است. هدف اصلی این سازمان، همکاری در زمینه‌های مختلف سیاسی، نظامی، اقتصادی و فرهنگی بین کشورهای عضو آن است. جمهوری اسلامی ایران نیز در تیرماه ۱۴۰۲ به عنوان عضو اصلی این سازمان معرفی شد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir