رویـدادهـا

بازدید جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد از پارک فناوری پردیس

بازدید جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد از پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

30 نفر از دانشجویان رشته های مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات از دانشگاه آزاد واحد رباط کریم با هدف آشنایی بیشتر با بازار کار و آینده کاری خود، از پارک فناوری پردیس بازدید به عمل آوردند.
به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس: رویا صبوری دانشجوی رشته مهندسی نرم افزار و رئیس انجمن علمی دانشگاه آزاد رباط کریم که به عنوان مدیر این بازدید، از نتایج حاصل شده از بازدید به خوبی رضایت داشت در خصوص شکل گیری این بازدید گفت: انجمن علمی برای رشته های نرم افزار و فناوری اطلاعات نزدیک به سه ماه است که در دانشگاه ما فعالیت خود را آغاز کرده است؛ از این رو این بازدید اولین بازدید علمی ما بود که با مشاوره ها و راهنمایی های اساتید پارک فناوری پردیس به عنوان یک مرجع خلاق و موفق برای بازدید انتخاب شد.
وی تصریح کرد: ما برای اینکه دانشجویان در رشته های مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات که از رشته های پرطرفدار و مهمی در وضعیت بازار کار امروز به حساب می آیند با فضای کار و چشم انداز آینده شغلی خود آشنا شوند، این بازدید را ترتیب دادیم که نتایج آن برای همه بسیار مثبت و فراتر از انتظار بود.
صبوری متذکر شد: در این بازدید علاوه بر معرفی پارک و بازدید از مرکز شتابدهی یاس، از دستارودهای پارک و برخی محصولات در نمایشگاه نیزآشنا شدیم که نشان دهنده ی بازاری عظیم و رو به رشد بود که فعالیت و دغدغه همه دانشجویان محصل در این حوزه است.
مدیر این بازدید همچنین به خدمات ویژه مرکز شتابدهی یاس و ایجاد حس امیدواری در دانشجویان و حمایت از آنان اشاره کرد و گفت: مجموعه شتاب دهنده یاس از بازدیدکنندگانی که دارای ایده و خلاقیت هستند برای راه اندازی استارتاپ دعوت به عمل می آورد که این مساله موجب بروز امیدواری و انگیزه برای فعالیت های غیردرسی دانشجویان می شود.
وی در آخر به برنامه های آینده این دانشگاه برای برقراری ارتباط بیشتر با پارک فناوری پردیس و شرکت های عضو اشاره کرد و گفت: ما قصد داریم تمهیداتی را فراهم آوریم که دانشجویان خلاق و سطح بالا، دوره های کارآموزی خود را در شرکت های عضو پارک بگذرانند که حتما روی آینده فکری و کاری آن ها تاثیر بسزایی خواهد داشت امید است پارک که همکاری لازم برای این منظور را به عمل آورد.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir