رویـدادهـا

با هدف آشنایی و تعریف برنامه های مشترک صورت گرفت:

بازدید جمعی از مدیران پارک های علم و فناوری و مراکز رشد وابسته به جهاد دانشگاهی از پارک فناوری پردیس

بازدید جمعی از مدیران پارک های علم و فناوری و مراکز رشد وابسته به جهاد دانشگاهی از پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

جمعی از مدیران پارک های علم و فناوری و مراکز رشد وابسته به جهاد دانشگاهی با حضور در پارک فناوری پردیس، ضمن آشنایی با این پارک از بخش های مختلف آن بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، جمعی از مدیران مدیران پارک های علم و فناوری و مراکز رشد وابسته به جهاد دانشگاهی با حضور در پارک فناوری پردیس، ضمن آشنایی با بخش های مختلف این پارک، با تجربیات پارک فناوری پردیس و مرکز رشد فناوری نخبگان پارک آشنا شدند.

در این بازدید مجتبی جباری پور معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس به تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی پارک پرداخت. در ادامه محسن علی اکبریان رئیس مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس با اشاره به سابقه تأسیس این مرکز، درباره نحوه حضور و فعالیت شرکت‌ها در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک توضیحاتی ارائه داد.

مدیران پارک های علم و فناوری و مراکز رشد وابسته به جهاد دانشگاهی نیز ضمن خرسندی از حضور در پارک فناوری پردیس، الگوگیری از پارک فناوری پردیس و برنامه ریزی برای ایجاد برنامه های مشترک را از اهداف این بازدید عنوان کردند.

بازدید از فضای کار اشتراکی کوآپ، ساختمان مرکز رشد فناوری نخبگان و نمایشگاه دائمی دستاوردهای فناورانه شرکت های عضو پارک فناوری پردیس از دیگر برنامه های این بازدید بود.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir