رویـدادهـا

همزمان با برگزاری نمایشگاه الکامپ 2023 رخ داد:

بازدید جمعی از مهمانان خارجی نمایشگاه الکامپ از پارک فناوری پردیس

بازدید جمعی از مهمانان خارجی نمایشگاه الکامپ از پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

جمعی از مهمانان خارجی نمایشگاه الکامپ با حضور در پارک فناوری پردیس، ضمن بازدید از شرکت‌های عضو پارک با دستاوردهای آنها آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، همزمان با برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیک (الکامپ)، جمعی از مهمانان خارجی این نمایشگاه با حضور در پارک فناوری پردیس، با این پارک و دستاوردهای شرکت‌های عضو آن آشنا شدند.

در این بازدید که مهمانانی از کشورهای روسیه، چین، عراق، ازبکستان و سوریه حضور داشتند، توضیحاتی در خصوص تأسیس پارک و فعالیت های آن ارائه شد. بازدید از نمایشگاه دستاوردهای فناورانه پارک فناوری پردیس از دیگر برنامه های این بازدید بود.

هم چنین این مهمانان با حضور در سه شرکت عضو پارک فناوری پردیس، از نزدیک با دستاوردهای آنها آشنا شدند. شرکت فناپ فعال در حوزه ارتباطات و مخابرات، شرکت حصین گستر پردیس فعال در حوزه نرم افزار و فناوری اطلاعات و شرکت الکترونیک سپید افرا فعال در حوزه نرم افزار و فناوری اطلاعات از شرکت هایی بود که توسط این هیأت مورد بازدید قرار گرفت و موضوعاتی نیز برای همکاری دو جانبه مطرح شد.

لازم به ذکر است، این بازدید به درخواست مهمانان خارجی نمایشگاه الکامپ و با هماهنگی برگزارکنندگان این نمایشگاه برنامه ریزی شد.

گفتنی است، بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیک (الکامپ) با حضور شرکت های مختلف داخلی، از جمله چند شرکت از پارک فناوری پردیس، در حال برگزاری است. همچنین ۵۰ شرکت خارجی از کشورهای ازبکستان، فرانسه، پاکستان، بوسنی، سوریه، چین، روسیه، ترکیه، ارمنستان و عراق نیز در این نمایشگاه به ارائه آخرین تولیدات و خدمات خود در حوزه‌های الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیک می پردازند.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir