رویـدادهـا

بازدید دبیرکل سازمان همکاری‌های اقتصادی «دی – هشت» از پارک فناوری پردیس

بازدید دبیرکل سازمان همکاری‌های اقتصادی «دی – هشت» از پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید



جعفر کوشاری، دبیرکل سازمان همکاری‌های اقتصادی دی- هشت، به بازدید از پارک فناوری پردیس پرداخت. ایجاد سازوکار مشترک تبادل پول به شکل کارت دی- هشت، از جمله مسائلی بود که در این بازدید و گفتگوهای وی با ریاست پارک فناوری پردیس مطرح شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، «جعفر کوشاری» دبیرکل «سازمان همکاری‌های اقتصادی دی- هشت» (D-8 TTEN)، روز سه‌شنبه 10 اردیبهشت ماه جاری، ضمن حضور در پارک فناوری پردیس و بازدید از نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های عضو، به تحسین تولیدات فناورانه‌ی ایران پرداخته و بر تعامل و حضور شرکت‌های فناور ایرانی در برنامه‌های دی- هشت تأکید کرد.

کوشاری ضمن اظهار امیدواری جهت توسعه‌ی زمینه‌های همکاری کشورها و لزوم همراهی پارک فناوری پردیس در این مسیر، به تشریح زمینه‌های توسعه‌ی تبادلات اقتصادی میان کشورها پرداخت. وی همچنین از ایجاد ساز وکار مشترک تبادل پول به شکل کارت دی- هشت، ایجاد منطقه‌ صنعتی مشترک در کشورها و تحقیقات مشترک در زمینه‌های علمی، به عنوان اهم فعالیت‌های این مسیر نام برد.

این بازدید که با حضور مسؤولان شبکه‌ی انتقال و تبادل فناوری دی- هشت برگزار شد، با تصمیم‌گیری در خصوص فعالیت شبکه، برگزاری رویدادهای تعاملی بخش خصوصی و ارائه‌ی برنامه‌هایی جهت خدمات مورد نیاز به پایان رسید.

گروه دی - هشت شامل هشت کشور اسلامی در حال توسعه است که در 15 ژوئن 1997، با هدف تقویت همکاری‌های اقتصادی کشورهای عضو تشکیل شده، و دبیرخانه‌ی شبکه‌ی انتقال و تبادل فناوری دی – هشت، در پارک فناوری پردیس مستقر می‌باشد.
ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir