رویـدادهـا

بازدید رئیس سازمان صمت استان گیلان از کارخانه نوآوری آزادی

بازدید رئیس سازمان صمت استان گیلان از کارخانه نوآوری آزادی

با دیگران به اشتراک بگذارید

«فرهاد دلق­پوش» رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، روز گذشته 6 شهریور ماه از کارخانه نوآوری آزادی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، روز گذشته «فرهاد دلق­‌پوش» رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، از کارخانه نوآوری آزادی تهران بازدید کرد. « شادمان نعمتی» معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گیلان، «سید ضیاالدین میرحسینی» معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه گیلان، «آرش فرزام صفت» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان و «علی باستی» رئیس پارک علم و فناوری گیلان، از جمله دیگر بازدیدکنندگان این کارخانه نوآوری بودند.

«مهدی عظیمیان» مدیرکل توسعه شعب و پردیس‌های پارک فناوری پردیس، در حاشیه این دیدار ضمن معرفی کارخانه نوآوری آزادی گفت: این اولین کارخانه نوآوری در ایران است که پارک فناوری پردیس با توجه به تقاضای مجموعه‌های مختلف برای ایجاد شعب خود در تهران، تصمیم به تاسیس آن گرفت. تصمیمی که در جهت حمایت از استارتاپ‌ها و شتابدهنده‌های نوآوری عملیاتی شد و به دلیل ملاحظاتی که برای چنین مجموعه‌هایی وجود دارد، لازم بود در محل فضاهای متمرکزی در شهر تهران و تحت عنوان شعب پارک فناوری پردیس تاسیس شود.

 

شایان ذکر است، در حال حاضر این کارخانه به عنوان اولین شعبه پارک فناوری پردیس در مساحت ۱۸هزار و پانصد متر مربع در غرب تهران ایجاد شده است. تاکنون بیش از ۶۰۰ نفر در قالب بیش از ۱۰۰ تیم در محل کارخانه نوآوری مشغول فعالیت هستند.

هیئت فناوری و پژوهشی گیلانی، طی این رویداد از ساختمان‌­های شماره یک و دو این مجموعه و ساختمان زاویه بازدید کرده و با مسئولان آنها به گفتگو نشستند.

گفتنی‌ست، شرکت‌های مستقر در کارخانه نوآوری آزادی تهران، بر روی حوزه‌های اینترنت اشیا، انرژی‌های نو، فناوری زیستی، فناوری مالی، رسانه و محتوا، بازی و سرگرمی، زندگی شهری و شهر هوشمند تمرکز دارند و بخش‌ها و خدمات آن شامل مراکز رشد نوآوری، شتاب‌دهنده‌ها، نهادهای جذب سرمایه‌گذار و ارائه خدمات مالی و حقوقی موردنیاز استارتاپ‌هاست.


ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir