رویـدادهـا

بازدید رییس مرکز فن بازار ملی ایران از پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان

بازدید رییس مرکز فن بازار ملی ایران از پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان

با دیگران به اشتراک بگذارید


اکبر قنبرپور رییس مرکز فن بازار ملی ایران از پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در ابتدای این دیدار دکتر محمدنبی شهیکی تاش، رئیس پارک علم و فناوری استان سیستان و بلوچستان ضمن خوشامد گویی گفت: لازم است زیست بوم کارآفرینی در استان ایجاد شود که به تبع آن شاهد بروز و خلق ایده های جدید خواهیم بود.

وی در ادامه به مشاوره های تخصصی در پارک اشاره و افزود: کانون های توسعه یکی از مهم ترین حوزه هایی است که در مدل عملیاتی پارک پیش بینی شده است و تاکنون 14 کانون توسعه در پارک علم و فناوری استان راه اندازی شده است.

دکتر شهیکی تاش گفت: از دیگر فعالیت های مورد توجه پارک، برگزاری رویداد های شتاب در استان است که تاکنون 3 رویداد در زاهدان برگزار گردیده و چهارمین رویداد شتاب استان نیز در اسفند ماه برگزار خواهد شد.

در ادامه اکبر قنبرپور رئیس مرکز فن ‎بازار ملی ایران گفت: در حوزه فناوری، تکنومارکت ‎ها بین دارنده و متقاضی فناوری حلقه نزدیک ارتباطی ایجاد کرده و فن ‎ بازار محلی برای عرضه و تقاضای فناوری محصولات است.

وی افزود: برای مبادلات فرهنگی یک سری ساز و کار فناوری باید به وجود می ‎آمد که در این راستا تکنومارکت ‎ ها یا فن ‎ بازارهایی در دنیا متولد شدند.

رئیس مرکز فن بازار ملی ایران گفت: تمام فرآیند انتقال را یک فن ‎ بازار می ‎ تواند اجرایی کند و این مهم در کشورهای پیشرفته تکامل یافت و در بسیاری از کشورها به صورت چندملیتی فن ‎ بازارها راه ‎اندازی شد.

وی با بیان اینکه رویدادهای تجاری، بازار مجازی و سیستم پشتیبانی بخش ‎ هایی از شبکه فن ‎ بازار هستند، تصریح کرد: بازار مجازی که شامل بانک ‎ های اطلاعاتی از انواع فناوری ‎ها (بانک ‎ های ملی و منطقه ‎ای) را گسترش خواهیم داد.

قنبر پور در پایان خاطر نشان کرد: یکی از مهم ترین مزیت های استان همجواری با کشورهای عمان، پاکستان و افغانستان می باشد که می تواند منجر به استقرار شرکت ها و واحدهای تحقیق و توسعه و دفاتر فنی و مهندسی درپارک علم و فناوری استان گردد.

شایان ذکر است در پایان هیات پارک فناوری پردیس، از واحدهای مختلف پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان و شرکت های مستقر بازدید کردند.




ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir