رویـدادهـا

با هدف توسعه همکاری های دوجانبه صورت گرفت؛

بازدید هیات سیاسی، تجاری زیمبابوه از پارک فناوری پردیس

بازدید هیات سیاسی، تجاری زیمبابوه از پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

هیات سیاسی، تجاری زیمبابوه به ریاست معاون وزیر امور خارجه و تجارت خارجی این کشور با هدف توسعه همکاری های دوجانبه، روز سه شنبه 9 آذرماه از پارک فناوری پردیس بازدید کردند.



به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، رییس مرکز توسعه تجارت فناوری پارک فناوری پردیس در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از نحوه تعاملات و سوابق همکاری پارک در قاره آفریقا، برای انتقال دانش فنی به کشور زیمبابوه اعلام آمادگی کرد.
او با بیان اینکه دوران صادرات مستقیم به کشورها به پایان رسیده، از آمادگی پارک فناوری پردیس برای تولید مشترک شرکت‌های توانمند پارک با شرکت‌های زیمبابوه‌ای خبر داد.
اعزام یک هیات تجاری از پارک فناوری پردیس به زیمبابوه نیز از پیشنهادات میلاد صدرخانلو بود که مورد استقبال آقای دیوید موسابانیا، معاون وزیر امور خارجه و تجارت خارجی زیمباوه قرار گرفت.
در ادامه معاون وزیر امور خارجه و تجارت خارجی زیمباوه عملکرد پارک فناوری پردیس را شگفت انگیز برشمرد و گفت: انتقال تجربه این مجموعه به زیمبابوه درخصوص نحوه ترغیب و جذب نیروی متخصص به فضاهایی مانند این پارک موضوع درخواست ما از مسئولان پارک فناوری پردیس است.
دیوید موسابانیا ضمن معرفی توانمندی و پتانسیل‌های مختلف همکاری زیمبابوه با پارک فناوری پردیس گفت: اگر شرکت‌های پارک فناوری پردیس در زیمبابوه تولید داشته باشند، به بازار 1.3 میلیارد نفری آفریقا دسترسی خواهند داشت.
بازدید از نمایشگاه دایمی محصولات پارک فناوری پردیس، بازدید از هواپیما و محصولات پارک فن‌آموز و بازدید از نمایشگاه تجهیزات پزشکی از دیگر برنامه های این بازدید بود.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir