رویـدادهـا

بازدید وزیر علوم و فناوری ویتنام از پارک فناوری پردیس

بازدید وزیر علوم و فناوری ویتنام از پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

وزیر علوم و فناوری ویتنام ظهر روز سه‌شنبه 22 مهرماه 93، با حضور در پارک فناوری پردیس با دستاوردهای نوین پارک در حوزه مختلف فناوری آشنا شدند.

به‌گزارش روابط عمومی پارک، در این دیدار که با حضورهیاتی از بخش علوم و فناوری ویتنام در پارک فناوری پردیس همراه بود، آقای نوئنکوان وزیرعلوم و فناوری ویتنام، ضمن اشاره به وجود 3 پارک بین‌المللی فناوری در کشور متبوع خود، بازدید از پارک فناوری پردیس را به‌ویژه در زمینه همکاری‌‌های حوزه فناوری با ایران، بسیار مفید دانستند.

ایشان پیشرفت‌های علمی ایرانیان را تحسین نمودند و از آمادگی کشور متبوع خود برای بهره‌مندی از تجربیات دانشمندان ایرانی در حوزه‌های مختلف علمی و فناوری خبر دادند.

شرایط سرمایه‌گذاری در پارک فناوری پردیس به‌ویژه سرمایه‌گذاری خارجی، جایگاه پارک فناوری پردیس در میان پارک‌های علم و فناوری ایران و میزان گردش مالی پارک‌ها در ایران پرسش‌هایی بود که از جانب وزیر علوم و فناوری ویتنام مطرح شد که رییس پارک فناوری پردیس به این سوالات پاسخ گفتند.

مهندس صفاری‌نیا در پاسخ به پرسش‌های وزیر علوم فناوری ویتنام عنوان کردند: «هم مجموعه‌های ایرانی و هم خارجی این امکان را دارند که در پارک فناوری پردیس سرمایه‌گذاری کنند. ایران قانون سرمایه‌گذاری پیشرفته‌ای دارد که هر گونه سرمایه‌گذاری خارجی را تضمین می‌نماید بر همین اساس شرکت‌هایی از کشورهای روسیه، انگلیس و بلژیک اکنون در حال همکاری با تعدادی از شرکت‌های مستقر در پارک هستند.»

در پایان این دیدار وزیر علوم و فناوری ویتنام و هیات همراه از نمایشگاه دائمی محصولات فناورانه کشور بازدید کردند و با حضور در شرکت‌های دانش‌بنیان فن‌آموز تجهیز و گصن‌پارس از نزدیک با دستاوردهای این شرکت‌ها آشنا شدند.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir