رویـدادهـا

در دومین روز مسابقات؛

روز پرماجرای لیگ فناوران با حضور پرشور تماشاگران برگزار شد

روز پرماجرای لیگ فناوران با حضور پرشور تماشاگران برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

روز دوم مسابقات لیگ فوتسال فناوران در پارک فناوری پردیس در حالی برگزار شد که بیشترین اخطار را طی ۱۱ بازی اخیر شاهد بودیم.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، در ساعت ۱۵:۴۰ روز یکشنبه ۲۹ آبان ماه تیم رانک و نیک تد به مصاف هم رفتند. این بازیِ برابر تا ثانیه‌های آخر با نتیجه مساوی پیگیری می‌شد ولی در ۱ ثانیه مانده به پایان مسابقه، این تیم رانک بود که به گل برتری دست یافت و پیروز میدان لقب گرفت.
در ساعت ۱۶:۳۰ با فرمان داور، مسابقه پربرخورد و حساس دو تیم‌ صندوق نوین و ارتباط فردا آغاز شد.
بازیکنان دو تیم با هیجان و جدیت خاصی بازی را شروع کردند. این هم‌آورد با تنش زیادی همراه بود و چند کارت زرد و قرمز بین دو تیم رد و بدل شد.
در ادامه، داور برای کنترل مسابقه، دو نفر از بازیکنان صندوق نوین و یک نفر از تیم ارتباط فردا را اخراج کرد.
علاوه بر هیجان بالای این بازی، تشویق بی امان طرفداران دوتیم، صحنه‌های جذابی در سالن ایجاد کرد. در نهایت طی یک بازی پر حادثه، این مسابقه با نتیجه دو بر دو خاتمه یافت.
در بازی سوم، تیم رویان و پارسیان کیش به مصاف هم رفتند. این بازی پایاپای با نتیجه یک بر صفر به سود پارسیان کیش پیش می‌رفت که با گل دقایق اخر بازیکن رویان، این مسابقه نیز مساوی شد.
بازی چهارم، بازی دانشگاه آزاد فناوری و نیک صبای ماهان بود. این بازی رأس ساعت ۱۸:۱۰ پس از گرم کردن بازیکنان شروع شد، در این مسابقه نیز علی‌رغم خلق موقعیت‌های فراوان برای هر دو تیم، با نتیجه مساوی ۰-۰ به پایان رسید.

سنحاب و فناپ دو تیم بعدی بازی‌ها بودند، در این بازی یک طرفه، تیم فناپ با نتیجه ۶ بر ۱ حریف خود را مغلوب کرد.
آخرین بازی دیدارهای روز دوم نیز میان دو تیم آپ و اروند فارمد برگزار شد. این بازی نیز مانند مسابقه دوم علاوه بر رویدادی جذاب و هیجان انگیز، بسیار پربرخورد و محکم پیگیری شد، در نهایت تیم آپ با نتیجه ۳ بر ۲ از سد حریف خود گذشت.
روز پرماجرای دوم مسابقات، در ساعت ۲۰:۴۵ با سوت داوران، پرونده خود را بست.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir