رویـدادهـا

حضور مدیرعامل شرکت زیست تخمیر در جمع فعالان حوزه زنان

بانوی کارآفرین عضو پارک فناوری پردیس با رئیس‌ جمهور دیدار کرد

بانوی کارآفرین عضو پارک فناوری پردیس با رئیس‌ جمهور دیدار کرد

با دیگران به اشتراک بگذارید

«سحر بهمنی» مدیرعامل شرکت «زیست تخمیر» از شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس با حضور در جمع بانوان کارآفرین و فعال با رئیس جمهور دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری «سحر بهمنی» مدیرعامل شرکت «زیست تخمیر» از شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس در کاخ سعدآباد با رئیس جمهور دیدار کرد. در این دیدار«معصومه ابتکار» معاون رئیس جمهور در امور زنان و جمعی از زنان کارآفرین و فعال نیز حضور داشتند.

رئیس جمهور در این دیدار ضمن تاکید بر حضور فعال زنان در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و مدیریتی با اشاره به فعالیت و حضور گسترده بانوان در شرکت‌های دانش‌بنیان، بیان کرد: امروز بانوان زیادی در شرکت‌های دانش‌‌بنیان مشغول فعالیت و مدیریت هستند و البته توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان نیز کمک کرده که ظرفیت های زنان جامعه بهتر ظهور و بروز پیدا کند. همچنان که اقتصاد دیجیتال نیز کمک کرده تا خانم‌ها از توان و استعداد خود به خوبی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه بانوان جامعه در بخش آموزش از نقش والایی برخوردار هستند و در بخش‌ها و رده‌های مختلف آموزشی حضور فعال و تأثیرگذار دارند، تصریح کرد: معتقدم همچنان بایستی در بخش توانمندسازی، فعالیت‌های خود را ادامه دهیم، تا هر چه بیشتر بتوان استعداد و ظرفیت بانوان را شکوفا کرد.

دکتر روحانی همچنین اظهار داشت: در طول دولت تدبیر و امید اقدامات ارزشمندی در زمینه توانمندسازی و مهارت‌آموزی و ارتقاء بانوان کشورمان انجام شده است و امیدوارم دولت بعدی نیز همین مسیر را ادامه دهد.

رئیس جمهور در ادامه به حضور فعال و افتخار آفرینی بانوان در عرصه‌های مدیریتی کشور اشاره کرد و گفت: در آغاز دولت تدبیر و امید فقط 5 درصد خانم‌ها در مدیریت میانی و بالا حضور داشتند و هدف‌گذاری این دولت رسیدن به رقم 30 درصد بود که امروز به این رقم نزدیک‌تر شده‌ایم و به حدود 26 درصد دست یافته‌ایم.

 

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir