رویـدادهـا

برترین پایگاه کشور در راه‌اندازي كسب و كار فناورانه توسط ايرانيان متخصص غيرمقيم

برترین پایگاه کشور در راه‌اندازي كسب و كار فناورانه توسط ايرانيان متخصص غيرمقيم

با دیگران به اشتراک بگذارید

برنامه "همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور" به‌منظور انتقال دانش، تجربه و ایده‌های فناورانه به کشور توسط مرکز تعاملات بین‌المللی علمي و فناوري معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همكاري بیش از 67 دانشگاه، پژوهشگاه، شرکت دانش ‏بنیان، پارک فناوری و مراكز رشد و نوآوري منتخب كشور در حال اجرا بوده و طي 3 سال گذشته حدود 1000 نفر از متخصصان و کارآفرینان ايراني خارج از کشور در قالب اين برنامه به كشور بازگشته و شروع‌ به كار نموده‌اند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، برنامه "همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور" در قالب حمایت از انجام دوره‌های علمی و تحقیقاتی همچون پسادکتری، فرصت مطالعاتی، استاد مدعو و معین، راه‌اندازی کسب‌ و کارهای فناورانه، اشتغال در شرکت‌های دانش‌بنیان، تعریف پروژه‌های فناوری کوتاه و بلندمدت، برگزاری سخنرانی و کارگاه‌های تخصصی به ارتباط موثر ما بین متخصص و مراکز علمی و فناوری برگزیده کشور یاری نماید.

بر همین اساس، مركز تعاملات بين‌المللي علمي و فناوري سالانه طی فرایند ارزیابی، اقدام به رتبه‌بندی این پایگاه‌ها می‌نماید. در رتبه‌بندی سال 96، پارک فناوری پردیس به‌عنوان پایگاه تخصصي در راه‌اندازی کسب ‌و کار و جذب ایرانیان متخصص خارج از کشور، در رتبه نخست و بالاتر از دیگر پایگاه‌های فعال در این حوزه قرار گرفت.

در رتبه‌بندی کلی نیز پارک از میان 49 پایگاه، به‌عنوان ششمین پایگاه برتر کشور انتخاب شده است.

هم‌اکنون تعداد 15 نفر از ایرانیان متخصص خارج از کشور در پارک فناوری پردیس مستقر شده‌اند و کسب‌وکار فناورانه خود را در این پایگاه راه‌اندازی نموده‌اند.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir