رویـدادهـا

افتتاح نمایشگاه اینوتکس 2023 با حضور مسئولان داخلی و مهمانان خارجی؛

بررسی قوانین جهش تولید دانش بنیان و فیلترینگ در فروم حکمرانی

بررسی قوانین جهش تولید دانش بنیان و فیلترینگ در فروم حکمرانی

با دیگران به اشتراک بگذارید

دبیر رویداد اینوتکس ٢٠٢٣ گفت: مهم ترین برنامه های روز اول نمایشگاه اینوتکس برنامه فروم حکمرانی بود که قوانین جهش تولید دانش بنیان و فیلترینگ مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس 2023، سجاد عباسی فشمی دبیر رویداد اینوتکس ٢٠٢٣ اظهار کرد: روز اول نمایشگاه همیشه سخت ترین روز برگزاری است چرا که غرفه ها می خواهند مستقر شوند و بالاخره هر کدام ممکن است تداخلات زمانی پیدا کنند.

وی با بیان اینکه امروز از شروع برگزاری نمایشگاه رویداد به خوبی جلو رفت و شاهد استقبال بی نظیر مخاطبان بودیم، افزود: فکر میکنم امسال استقبال خیلی بالاتر از سالهای گذشته باشد.

دبیر رویداد اینوتکس ٢٠٢٣ تصریح کرد: از مهم ترین برنامه هایی که در روز اول داشتیم، غیر از افتتاحیه؛ جشنواره معرفی برترین نهادهای سرمایه گذاری در حوزه نوآوری در حال برگزاری است که نهادهایی که در حوزه توسعه نوآوری و سرمایه گذاری در این حوزه بیشترین تلاش را کردند انتخاب و جوایزی به آن ها اهدا می شود.

فشمی افزود: از مهم ترین برنامه های امروز برنامه فروم حکمرانی بود که قوانین جهش تولید دانش بنیان و فیلترینگ مورد بررسی قرار گرفت. همچنین در استیج اینوتکس پنل های جذابی در حوزه کسب و کار و زیست بوم داشتیم.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir