رویـدادهـا

برنامه "یک روز شاد" در پارک فناوری پردیس برای دومین بار برگزار شد

برنامه "یک روز شاد" در پارک فناوری پردیس برای دومین بار برگزار شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

"یک روز شاد با خانواده" از برنامه‌های دوره‌ای پارک فناوری پردیس، به‌منظور در کنار هم بودن خانواده‌های کارکنان و محققان و آشنایی بیشتر آنها با یکدیگر و محیط پارک، برای دومین بار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در روز اول اردیبهشت، پارک فناوری پردیس میزبان جمع کثیری از کارکنان و خانواده‌های آنها بود تا روز شادی را برایشان رقم بزند.

بعد از چند هفته کاری فشرده در سال جدید، وقت آن رسیده بود تا خانواده کارکنان پارک به بهانه دیدار با یکدیگر در سال جدید، اوقات فراغت خود را در یک فضای آرام بگذرانند.

در این برنامه که از ساعت 8 صبح تا ساعت 18 ادامه داشت سه فیلم سینمایی "ماجرای نیمروز"، "سه بیگانه" و "مبارک" در چهار سانس به صورت رایگان اکران شد. همچنین علاقه‌مندان به نجوم می‌توانستند از آخرین تصاویر گرفته شده توسط NASAاز فضا، در آسمان‌نما لذت ببرند.

نمایش علمی، استخر آقایان، بازدید از پارک فن‌آموز و استفاده از امکانات ورزشی پارک مانند فوتبال دستی، پینگ پنگ، زمین ورزش، دوچرخه‌سواری و بازی‌های رایانه‌ای برای خانواده‌ها از برنامه‌های مفرح پارک بود که استقبال چشمگیری از این امکانات صورت گرفت.

امکان استفاده از رستوران‌ها و صرف ناهار و نوشیدنی هم برای شرکت کنندگان در این برنامه مهیا بود.

همسر یکی از کارکنان که همراه دو فرزند خود به پارک فناوری پردیس آمده بودند در خصوص برنامه‌ها تدارک دیده شده گفت: این دومین دوره است که ما در برنامه «یک روز شاد با خانواده» شرکت می‌کنیم و به نظرم کیفیت اجرا و تنوع تفریحات از دفعه قبل بهتر شده، همچنین فیلم‌هایی که به نمایش درآمد این بار برای کودکان خیلی مناسب‌تر بود.

یکی دیگر از کارکنان پارک که همراه همسر و دخترش به تماشای فیلم آمده بودند در خصوص این برنامه گفت: بهار و تابستان بهترین فصل برای اجرای این‌گونه برنامه‌های مفرح است و واقعا اجرای این برنامه‌ها در افزایش رضایت‌مندی کارکنان بسیار مؤثر است، چرا که ما در طول هفته مشغول کار هستیم و به دلیل هزینه‌های بالای گشت و گذار در روزهای آخر هفته هم معمولاً در خانه استراحت می‌کنیم. برگزاری این برنامه‌ها به ما کمک می‌کند تا ضمن آشنایی خانواده‌ها با محیط‌ زیبای پارک فناوری در کنار هم فیلم ببینیم، ورزش کنیم و اوقات دل‌پذیری را بگذرانیم.
ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir