رویـدادهـا

به مناسبت روز تربیت بدنی و ورزش بررسی شد؛

برنامه های ورزشی پارک فناوری پردیس موجب هم افزایی و نشاط کارکنان شده است

برنامه های ورزشی پارک فناوری پردیس موجب هم افزایی و نشاط کارکنان شده است

با دیگران به اشتراک بگذارید

مدیرکل ارتباطات و بین الملل پارک فناوری پردیس می گوید برگزاری مسابقات ورزشی در پارک فناوری پردیس علاوه بر ایجاد روحیه نشاط در بین کارکنان، هم افزایی بیشتر بین فناوران پارک را به ارمغان آورده است.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، 26 مهرماه در تقویم رسمی کشور روز تربیت بدنی و ورزش نام گذاری شده است. پارک فناوری پردیس نیز در طول سال برنامه های مختلف ورزشی را با هدف ایجاد روحیه بهتر کارکنان و فناوران خود تدارک دیده است.
امین رضا خالقیان مدیرکل ارتباطات و بین‌الملل پارک فناوری پردیس در این خصوص گفت: در طول سال و متناسب با هر فصل برنامه های ورزشی متنوعی در پارک فناوری پردیس برگزار می شود. این برنامه ها با حضور کارکنان و فناوران شاغل در پارک و به صورت دوره ای و در دو رده آقایان و بانوان برگزار می گردد.
وی افزود: برگزاری مسابقات دو نیمه استقامت، مسابقات شنا، مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی و مسابقات فوتسال از جمله این برنامه ها است که در طول سال برگزار می‌شود. در این مسابقات کارکنان و فناوران شاغل در پارک در فضایی مهیج و شاد به رقابت می پردازند.
مدیرکل ارتباطات و بین الملل پارک فناوری پردیس ادامه داد: سال گذشته نخستین دوره لیگ فوتسال فناوران در سالن چندمنظوره پارک فناوری پردیس و با استقبال فناوران شاغل در پارک برگزار شد.
خالقیان از برگزاری مسابقات ورزشی به صورت دوره‌ای در چند رشته ورزشی در پارک فناوری پردیس خبر داد و افزود: این مسابقات در رشته‌های «فوتبال دستی، دارت و تنیس‌روی‌میز» هر ساله در دهه فجر برگزار می‌شود. در این مسابقات نیز آقایان و بانوان شاغل در پارک می توانند شرکت داشته باشند.
مدیرکل ارتباطات و بین الملل پارک فناوری پردیس درباره امکانات ورزشی پارک فناوری پردیس نیز گفت: در مجموعه پارک فناوری پردیس تلاش شده تا امکانات ورزشی مطلوبی برای استفاده کارکنان و فناوران پارک تدارک دیده شود. ساخت مجموعه استخر و ورزش های آبی، سالن چند منظوره ورزشی و مجموعه ورزشی باشگاه ورزش و سلامت از جمله این امکانات است.
وی در پایان گفت: سالن چندمنظوره پارک فناوری پردیس با امکانات مناسبی که برای آن تدارک دیده شده، علاوه بر میزبانی مسابقات ورزشی پارک فناوری پردیس، میزبان رقابت‌های مختلف ورزشی منطقه ای، استانی و کشوری بوده است که در سال جاری مسابقات تکواندو و بدمینتون استان تهران در این سالن برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir