رویـدادهـا

در گفتگو با مديرکل ارتباطات و امور بین الملل پارک؛

برنامه‌های پارک فناوری پردیس در هفته جهانی کارآفرینی تشریح شد

برنامه‌های پارک فناوری پردیس در هفته جهانی کارآفرینی تشریح شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

پارک فناوری پردیس هر ساله به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی، برنامه‌های متعددی جهت آشنایی اقشار مختلف با مفاهیم و مسیر کارآفرینی برپا می‌کند. امسال نیز این مجموعه برنامه هایی را در راستای گرامیداشت این هفته پیش‌بینی کرده است. لیگ فوتسال فناوران، تورهای بازدید و کارگاه های آموزشی از جمله این برنامه‌ها می باشد.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، امین رضا خالقیان مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل پارک فناوری پردیس در تشریح برنامه‌های پارک در هفته جهانی کارآفرینی گفت: هفته جهانی کارآفرینی یک برنامه هماهنگ جهانی برای ترویج، تشویق، رشد و توسعه کارآفرینی است که از 16 تا 22 نوامبر در بیش از 170 کشور دنیا برگزار می‌شود و پارک فناوری پردیس نیز به عنوان بزرگترین ناحیه نوآوری کشور، برنامه‌های متنوعی را هر ساله برای هفته جهانی کارآفرینی در یک بازه زمانی در نظر می‌گیرد. در این برنامه‌ها تلاش شده مردم، دانشجویان و افراد دارای پتانسیل کارآفرینی با بازدیدها، حضور در رویدادها، برنامه‌های آموزشی و شبکه‌سازی، بتوانند با مفاهیم و مسیر کارآفرینی آشنایی بیشتری پیدا کنند.
وی افزود: امسال نیز برنامه‌های پارک فناوری پردیس در هفته جهانی کارآفرینی شامل برنامه‌هایی چون برگزاری لیگ فوتسال فناوران، برگزاری دروهمی مدیران نوآور پارک، انجام بازدیدهای مخترعین، صاحبان ایده، نخبگان و دانش آموزان در قالب تورهای یک روزه و همچنین برپایی کارگاه‌های آموزشی به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی خواهد بود.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل پارک گفت: در لیگ فوتسال فناوران که به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی برگزار می‌شود، ۲۸ تیم از شرکت‌های حوزه فناوری و نوآوری استان تهران حضور دارند و از ۲۸ آبان تا ۲۰ آذر در سالن چند منظوره پارک فناوری پردیس به رقابت می‌پردازند.
خالقیان افزود: اجرای تور بازدید از پارک فناوری پردیس به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی با هدف آشنایی مخترعین، صاحبان ایده و نخبگان استان تهران و اقشار مختلف دانشجو، دانش آموز و ساکنین شهرستان پردیس با فضای پارک و آشنایی با دستاوردهای جدید برنامه‌ریزی شده است.
وی گفت: یکی از اهداف این تور آشنایی مخترعین جوان با فرآیندهای حمایتی تجاری‌سازی محصول در پارک فناوری پردیس می‌باشد تا زمینه معرفی و ترغیب آن‌ها برای ورود به عرصه کارآفرینی دانش‌بنیان با محوریت موضوع اختراعشان فراهم گردد.
خالقیان در توضیح بیشتر پیرامون تور یک‌روزه بازدید از زیست‌بوم ناحیه نوآوری پردیس که در روز 28 آبان‌ماه 1401 انجام می‌شود، گفت: این تور ویژه صاحبان ایده، مخترعین و نخبگان است که طی آن از کارخانه نوآوری آزادی (تهران)، ناحیه نوآوری پردیس، نمایشگاه محصولات فناورانه پارک فناوری پردیس، نمایشگاه دائمی تجهیزات پزشکی و سلامت، موزه هوانوردی پارک فناوری پردیس، فضای کار اشتراکی کوآپ پارک فناوری پردیس و شرکت‌های حوزه فناوری‌های پیشرفته ناحیه نوآوری پردیس بازديد خواهد شد.
خالقیان آشنایی با شتابدهنده‌های کارخانه نوآوری آزادی از جمله DigiNext، علی بابا، هفت و هشت وکارآ، آشنایی با نقش پارک‌های فناوری در حمایت از فرآیندهای تجاری‌سازی در پارک فناوری پردیس و آشنایی با فضاهای کار اشتراکی و فرآیند پیش‌رشد و شرکت‌های کارآفرین حوزه دانش‌بنیان کشور را از ویژگی های این بازدیدها دانست.
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل پارک فناوری پردیس همچنین از حضور اصحاب رسانه و مستندسازان صداوسیما در هفته جهانی کارآفرینی در پارک فناوری پردیس خبر داد.
وی در خصوص بازدیدهای دانش آموزی در این ایام گفت: امکان حضور دانش آموزان و بازدید آنها در فن بازار محیا شده است که هماهنگی این بازدید از طریق اداره آموزش و پرورش با پارک انجام می شود.
خالقیان همچنین از برپایی کارگاه‌های آموزشی «کارآفرینی (ایده تا کسب و کار)» و «آشنایی با استراتژی OKR در مدیریت (برنامه ریزی سازمان)» به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی در پارک خبر داد که این کارگاه‌ها از سوی اداره کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس برگزار می‌‌شود.
مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل پارک فناوری پردیس در پایان گفت: کارگاه آموزشی کارآفرینی «ایده تا کسب و کار» در 28 آبان ماه و کارگاه آموزشی «آشنایی با استراتژی OKR در مدیریت» سه شنبه 24 آبان 1401 برپا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir