رویـدادهـا

برگزاری آزمون استخدام شرکت های خصوصی و دانش بنیان

برگزاری آزمون استخدام شرکت های خصوصی و دانش بنیان

با دیگران به اشتراک بگذارید

اولین دوره آزمون استخدامی شرکت های خصوصی و دانش بنیان با هدف افزایش سطح اشتغال و ایجاد فرصت، به منظور افزایش کیفیت تولید شرکت های خصوصی و دانش بنیان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، نشستِ خبری این آزمون در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور اطلاع رسانی و انتشار این خبر در بین داوطلبان با حضور مهندس حسین صابری معاون توسعه پارک فناوری پردیس برگزار شد.

این آزمون توسط مجموعه فن آورد که از شرکت های موفق پارک با تجربه های اجرایی در برگزاری مسابقات مهارت سنجی است و با همکاری و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی، پارک فناوری پردیس و دیگر نهادها و سازمان های مرتبط به منظور تامین سرمایه انسانی شرکت های خصوصی و دانش بنیان برگزار خواهد شد.

مشاغل مورد نیاز شرکت های خصوصی و دانش بنیان بر اساس حوزه به ۸ بخش مستقل با عناوین اجرایی و فنی_بهداشت، درمان و مراقبت_ خدماتی، رفاهی و آموزشی_ طراحی، رسانه ای، بازاریابی و فروش_فناوری اطلاعات_کارشناسی و مهندسی_ مالی و حقوقی و اداری_ مدیریتی تقسیم شده است.

قابل توجه است که مهلت ثبت نام در این دوره از آزمون استخدام شرکت های خصوصی و دانش بنیان، از ۱۴ تا ۲۸ شهریور ماه است و اعلام نتایج و مرحله مصاحبه و جذب در نیمه دوم مهرماه ۹۶ صورت خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir