رویـدادهـا

با حضور پارک فناوری پردیس؛

برگزاری نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی

برگزاری نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی

با دیگران به اشتراک بگذارید

پارک فناوری پردیس در دومین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی که در روزهای 27 تا 29 بهمن ماه در جزیره کیش در حال برگزاری است، با هدف توسعه برنامه ریزی و بازار در صنایع پتروشیمی حضور یافته است.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، هدف از این نمایشگاه تضمین و تثبیت جایگاه تولیدکنندگان داخلی تجهیزات صنعت پتروشیمی است.

این نمایشگاه با محور انتقال دانش فنی، انجام خدمات مهندسی، ارائه خدمات تعمیر، نگهداری و بازرسی فنی و حمایت و استفاده از توان شرکت های دانش بنیان برگزار شده است.

توجه به نقش پژوهش و فناوری در صنعت پتروشیمی و نقش مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در افزایش تولید و صادرات محصولات پتروشیمی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه  است.

گفتنی است، فراهم نمودن بستری مناسب برای مذاکره، ایجاد تعامل بین شرکت های عضو پارک با شرکت های صنعتی حاضر در نمایشگاه و ‏فراهم نمودن بازاری برای دستاوردهای مبتنی‌ بر فناوری در صنایع پتروشیمی، از جمله اهداف پارک فناوری پردیس برای حضور در این ‏نمایشگاه بوده است.‏

لازم به ذکر است شرکت های دانش بنیان عضو پارک فناوری پردیس، در پاویون پارک در نمایشگاه حاضر هستند و از ساعت 17:00 الی 22:00 در مرکز نمایشگاه های بین المللی جزیره کیش، به ارائه دستاوردهای خود در صنعت پتروشیمی خواهند پرداخت.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir