رویـدادهـا

بنیان بیستمین فن‌بازار منطقه‌ای در آذربایجان غربی بنانهاده شد

بنیان بیستمین فن‌بازار منطقه‌ای در آذربایجان غربی بنانهاده شد

با دیگران به اشتراک بگذارید


فن‌بازار منطقه‌ای آذربایجان غربی به‌عنوان بیستمین فن‌بازار منطقه‌ای فعالیت خود را در پارک علم و فناوری این استان و با حضور معاون توسعه نوآوری پارک فناوری پردیس و استاندار آذربایجان غربی، رسماً آغاز نمود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، محمد صالح خالقی کارشناس مرکز فن‌بازار ملی ایران بابیان اینکه پارک علم و فناوری آذربایجان غربی متولی راه‌اندازی بیستمین فن‌بازار منطقه‌ای بود، گفت: مراسم افتتاحیه‌ی این مرکز با انعقاد قرارداد همکاری دوساله‌ای همراه بود که پس از اتمام این زمان، بنا به شرایط موجود و توانمندی‌های فن‌بازار منطقه‌ای، قابل تمدید خواهد بود.

خالقی ضمن اشاره به تصویب آیین‌نامه‌ی داخلی فن‌بازار استان آذربایجان غربی در اولین جلسه‌ی شورای هماهنگی منطقه‌ای این استان، افزود: کلیه‌ی فن‌بازارهای منطقه‌ای دارای یک شورای هماهنگی 11 نفرِ متشکل از مدیران دستگاه‌های دولتی و نمایندگان چند بخش خصوصی‌اند که با ریاست استاندار هر استان به بررسی و تصمیم‌گیری در خصوص برنامه‌ها و فعالیت‌های فن‌بازار آن منطقه می‌پردازند.

وی گفت: مقررشده است که در سال آتی شاهد افتتاح دومین محل استقرار این فن‌بازار در دانشگاه ارومیه، علاوه بر پارک علم و فناوری آذربایجان غربی نیز باشیم.

کارشناس مرکز فن‌بازار ملی ایران در رابطه با حوزه‌ی فعالیت فن‌بازار منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت: بازاریابی محصولات فناورانه، جذب سرمایه و انتقال فناوری ازجمله فعالیت‌های این مرکز خواهد بود و با توجه به ظرفیت استان و مدت‌زمان کوتاهی که از افتتاح این مرکز می‌گذرد انتظار داریم روابط عمومی و توسعه‌ی نام فن‌بازار در جهت آشنایی مخترعین، فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیان و دستگاه‌های اجرایی با مرکز فن‌بازار در اولویت قرار گیرد.

خالقی خاطرنشان کرد: تا سال 1404 همه استان‌های کشور دارای دفتر فن‌بازار منطقه‌ای و همه حوزه‌های الف نقشه جامع علمی کشور دارای فن‌بازار تخصصی خواهند شد.

مراسم افتتاحیه‌ی فن‌بازار منطقه‌ای آذربایجان غربی در تاریخ سوم اردیبهشت‌ماه جاری با حضور مدیران و روسای دستگاه‌های دولتی و خصوصی حوزه علم و فناوری استان آذربایجان غربی، شرکت شهرک‌های صنعتی، اتاق بازرگانی، رؤسا و اساتید دانشگاهی و همچنین شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور این استان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir