رویـدادهـا

مديركل ارتباطات و امور بين‌الملل پارک فناوری پردیس خبر داد؛

بیست و یکمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس 29 شهریور برگزار می‌شود

بیست و یکمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس 29 شهریور برگزار می‌شود

با دیگران به اشتراک بگذارید

مدیرکل ارتباطات و امور بين‌الملل پارک فناوری پردیس گفت: بیست و یکمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس، همزمان با جشنواره انتخاب برترين‌های اين پارک و رونمایی از محصولات برتر، 29 شهریور ماه سال جاری با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور و مدیران عامل شرکت‌های عضو پارک برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، امین‌رضا خالقیان مديركل ارتباطات و امور بين‌الملل پارک فناوری پردیس با اشاره به برگزاری بیست و یکمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس گفت: این اجلاس روز چهارشنبه 29 شهریور ماه 1402 و با سخنرانی روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور برگزار می شود.
وی تقدیر از شرکت های برتر در حوزه های مختلف را از جمله برنامه‌های این اجلاس برشمرد و افزود: گزارش عملکرد یک ساله ستاد پارک فناوری پردیس، دستاوردهای ستاد پارک و شرکت های عضو این پارک نیز در این اجلاس ارائه خواهد شد.
خالقیان افزود: در ارزیابی امسال شرکت‌ها شاهد حضور 93 درصدی شرکت های عضو پارک فناوری پردیس در این ارزیابی بودیم که پس از بررسی‌های تخصصی و فنی، شرکت‌های برتر پارک در 8 حوزه از جمله صادرکننده برتر، خلق نوآوری، توسعه اقتصادی و... معرفی خواهند شد.
مديركل ارتباطات و امور بين‌الملل پارک فناوری پردیس همچنین از رونمایی از ۱۲ محصول جدید شرکت های عضو پارک فناوری پردیس در این اجلاس خبر داد و افزود: بیش از 90 محصول کاندیدای رونمایی در اجلاس سالانه پارک فناوری پردیس بودند که با بررسی های کارشناسی صورت گرفته، ۱۲ محصول در حوزه های ارتباطات و فناوری اطلاعات، تجهیزات پزشکی، زیستی و دارویی و مکانیک و اتوماسیون رونمایی می‌شود.
مديركل ارتباطات و بين‌الملل پارک فناوری پرديس با اشاره به اينكه اين اجلاس هر ساله با هدف تقويت هم‌افزايی و همگرايی شركت‌هاي دانش‌بنيان پارك فناوري پرديس برگزار مي‌شود‌، عنوان كرد: ما در تلاشيم تا زمینه لازم برای آشنایی و هم‌افزایی ميان مدیران شرکت‌هاي فناور، تعامل موثر با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی داخلی، افزايش صادرات محصولات و خدمات فناورانه و همکاری با طرف‌های خارجی را تقويت كنيم.
بر اساس این گزارش، بیست و یکمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس روز چهارشنبه 29 شهریورماه 1402 در سالن همایش های پارک فناوری پردیس برگزار می گردد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir