رویـدادهـا

مدیرکل جذب و پذیرش واحد‌های فناور پارک فناوری پردیس خبر داد:

بیش از 110 شرکت متقاضی حضور در فاز 3 پارک فناوری پردیس هستند

بیش از 110 شرکت متقاضی حضور در فاز 3 پارک فناوری پردیس هستند

با دیگران به اشتراک بگذارید

مدیرکل جذب و پذیرش واحد‌های فناور پارک فناوری پردیس از نهایی شدن 110 درخواست برای حضور در فاز 3 پارک فناوری پردیس خبر داد و گفت: شرکت های فعال در سخت افزار برق و الکترونیک، تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات بیشترین متقاضی حضور در این فاز هستند. این میزان ثبت‌نام، بیش از 5 برابر ظرفیت تعریف شده برای واگذاری قطعات فاز 3 پارک می باشد. امروز آخرین فرصت ثبت نام در این فراخوان است.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، محمد حسین عسکری مدیرکل جذب و پذیرش واحد‌های فناور پارک فناوری پردیس با اشاره به فراخوان جذب واحدهای فناور در فاز 3 پارک فناوری پردیس گفت: بیش از 110 درخواست برای حضور در این فاز که پردیس کارآفرینی نام دارد، ثبت شده است. این میزان ثبت‌نام، بیش از 5 برابر ظرفیت تعریف شده برای واگذاری قطعات در فاز 3 پارک می‌باشد که نشان از استقبال گسترده شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برای حضور در پارک فناوری پردیس دارد.

وی افزود: سخت افزار برق و الکترونیک با 39 درصد، تجهیزات پزشکی با 28 درصد و فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم افزار رایانه ای با 15 درصد بیشترین فراوانی را در این فراخوان داشته اند. همچنین شرکت های فعال دارو و محصولات پیشرفته تشخیص و درمان، ماشین آلات پیشرفته و محصولات مبتنی بر فناوری شیمیایی سایر شرکت هایی هستند که در این فراخوان ثبت نام کرده اند.

عسکری استقبال از این طرح واگذاری را استقبال قابل توجهی برشمرد و گفت: ظرف یک ماه آینده جلسات معارفه اولیه با شرکت ها برگزار خواهد شد و ضمن آشنایی با ظرفیت ها و مزایای پارک فناوری پردیس، ارزیابی شرکت ها با حضور مشاوران فنی و مدیران پارک آغاز خواهد شد.

مدیرکل جذب و پذیرش واحد‌های فناور پارک فناوری پردیس افزود: از آنجا که در این واگذاری 20 قطعه تا سقف 30 هزار متر مربع و در قطعات 550 تا 3500 متری واگذار خواهد شد، بهترین شرکت های متقاضی پذیرش خواهند شد و مطابق ارزیابی و اولویت های صورت گرفته، واگذار خواهد شد.

عسکری واگذاری زمین را متناسب با درخواست شرکت ها و بر اساس ارزیابی صورت گرفته اعلام کرد و افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، حداکثر تا نیمه بهمن ماه ارزیابی این شرکت ها انجام خواهد شد و پس از انعقاد قرارداد با شرکت ها و انجام روند طراحی، از نیمه اردیبهشت 1403 و پس از کسب مجوزهای لازم، ساخت و ساز شرکت های جدید در فاز 3 پارک آغاز شود.

وی در پایان گفت: مهلت ساخت برای قطعات زیر 2 هزار متر، 2 سال و برای قطعات بالای 2 هزار متر فرصت 3 ساله ساخت پیش بینی می شود و از سال 1405 ساختمان شرکت های جدید در فاز 3 پارک فناوری پردیس افتتاح خواهد شد.

بر اساس این گزارش، تاکنون بیش از ۸۲ قطعه از قطعات فاز ۳ پارک فناوری پردیس به ۷۴ شرکت واگذار شده است که از اواسط سال ۱۴۰۱ وارد مرحله ساخت ساختمان های خود شده و پیش بینی می شود تا پایان سال ۱۴۰۳ بهره برداری مناسب شرکت ها در فاز ۳ پارک انجام شود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به نشانی phase3.techpark.ir مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir