رویـدادهـا

رئیس کل بیمه مرکزی در آیین رونمایی از نشان تجاری پارک فناوری پردیس خبر داد:

تأسیس صندوق مشترک تضمین و بیمه محصولات دانش بنیان در دستور کار صنعت بیمه است

تأسیس صندوق مشترک تضمین و بیمه محصولات دانش بنیان در دستور کار صنعت بیمه است

با دیگران به اشتراک بگذارید

رئیس کل بیمه مرکزی در آیین رونمایی از نشان تجاری پارک فناوری پردیس از تأسیس صندوق مشترک تضمین و بیمه محصولات دانش بنیان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، مجید بهزاد پور رئیس کل بیمه مرکزی در آیین رونمایی از نشان تجاری پارک فناوری پردیس، با اشاره به سرمایه گذاری بیش از 100 میلیارد دلاری جهانی صنعت بیمه در حوزه های نوآوری و فناوری گفت: آینده سرمایه گذاری صنعت بیمه در حوزه های فناوری و نوآوری درخشان است.

بهزادپور از همکاری بیمه مرکزی با معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بینان ریاست جمهوری خبر داد و افزود: در راستای ارتقاء صنعت بیمه در اقتصاد کشور و استفاده از فناوری و نوآوری در این مسیر، تأسیس صندوق مشترک تضمین و بیمه محصولات دانش بنیان در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس بیمه مرکزی حمایت بیمه از شرکت های دانش بنیان را در سه حوزه تضمین، تأمین منابع و مدیریت ریسک عنوان کرد و گفت: مجموعه صنعت بیمه آماده ایفای تمامی این نقش ها در حمایت از شرکت های دانش بنیان در چارچوب توافق نامه بیمه مرکزی با معاونت علمی ریاست جمهوری است و در برنامه هفتم توسعه هم به آن توجه شده است.

وی افزود: در حال حاضر صنعت بیمه در جهان بیش از 7 هزار میلیارد دلار گردش مالی دارد و گستردگی صنعت بیمه و ارتباط با صنایع مختلف، رشد سریع این صنعت در عرصه های مختلف از جمله در حوزه های فناوری و نوآوی شده است.

بهزادپور گفت: مجموعه های فناور که می‌خواهند در صنعت بیمه فعالیت کنند، بایستی با قوانین و مقررات این صنعت آشنایی کامل داشته باشند و ورود بدون مطالعه و بررسی در این عرصه، می تواند باعث بروز مشکلات متعددی شود. همچنین قوانین و مقررات صنعت بیمه مخصوص این صنعت طراحی شده و تسری سایر مقررات و قوانین به این صنعت خطای بزرگی است.

رئیس کل بیمه مرکزی فعالیت بیش از 100 ساله بیمه در کشور، نیروی متخصص و آگاه و حضور در عرصه های مختلف ریسک پذیری را از ویژگی های صنعت بیمه کشور برشمرد و افزود: تسری پیشرفت سایر صنایع به صنعت بیمه اشتباه راهبردی است و فضای صنعت بیمه را نمی توان با صنایع دیگر مقایسه کرد. در واقع تحول در صنعت بیمه با همراهی اهالی صنعت و با در نظر گرفتن الزامات صنعت بیمه امکان پذیر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir