رویـدادهـا

تاكيد بر نقش پارك فناوري پرديس در توسعه همكاري‌هاي بين‌المللي حوزه فناوري

تاكيد بر نقش پارك فناوري پرديس در توسعه همكاري‌هاي بين‌المللي حوزه فناوري

با دیگران به اشتراک بگذارید

معاون امور بين‌الملل و تبادل فناوري معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري صبح امروز، چهارشنبه 2 مهرماه 93 در كارگاه ديپلماسي علم و فناوري بر نقش پارك فناوري پرديس در توسعه همكاري‌هاي دو جانبه فناوري با ساير كشورها تاكيد كردند.

به‌گزارش روابط عمومي پارك فناوري پرديس، مهندس بيرنگ در حضور سفرا و رايزنان اقتصادي جمهوري اسلامي ايران كه در كارگاه ديپلماسي علم و فناوري در پارك فناوري پرديس شركت كرده بودند، با اشاره به وظايف اساسي معاونت علمي و فناوري رياست‌جمهوري، توسعه همكاري‌هاي دوجانبه فناوري با ساير كشورها را از جمله اين وظايف دانستند. ايشان در اين زمينه نقش پارك فناوري پرديس را مورد توجه قرار داده و بر نقش پارك به‌خصوص در حوزه شبكه‌ها و برنامه‌هاي تسهيل‌گري تبادل فناوري تاكيد كردند.

معاون امور بين‌الملل معاونت علمي و فناوري رياست‌جمهوري، فعاليت‌هاي انجام شده توسط پارك فناوري پرديس را به‌ويژه در حوزه هشت كشور اسلامي در حال توسعه از مصاديق برنامه‌هاي موجود در حوزه شبكه‌ها و برنامه‌هاي تسهيل‌گري خواندند و شبكه انتقال و تبادل فناوري كشورهاي عضو گروه دي هشت را كه با استقرار دبيرخانه آن در پارك فناوري پرديس آغاز به‌كار نموده است، يكي از فعاليت‌هاي مهم اين حوزه دانستند.

همچنين در اين جلسه آموزشي، رييس اداره همكاري‌هاي علمي و فناوري وزارت امور خارجه به اهميت موضوع اقتصاد دانش‌بنيان اشاره كردند و از مقوله‌هايي نظير حركت بر اساس منافع و اهداف ملي و تحقق اهداف سياست خارجي و نيز حركت در جهت تحقق اهداف سند چشم‌انداز توسعه به‌عنوان الزامات دستگاه سياست خارجي در پيشبرد اقتصاد دانش‌بنيان ياد كردند.

اين كارگاه آموزشي با سخنراني دكتر قاضي‌نوري معاون سياست‌گذاري و ارزيابي راهبردي معاونت علمي و فناوري، مهندس صفاري‌نيا رييس پارك فناوري پرديس همچنين نمايندگاني از بخش‌هاي مختلف مركز همكاري‌هاي فناوري و نوآوري وستادهاي توسعه فناوري‌هاي راهبردي تا ساعات پاياني بعدازظهر امروز ادامه خواهد داشت.

اين خبر در حال تكميل است....

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir