رویـدادهـا

تامین برق پارک فناوری پردیس تا پایان آذرماه سال جاری

تامین برق پارک فناوری پردیس تا پایان آذرماه سال جاری

با دیگران به اشتراک بگذارید

با توجه به موضوع مهم تامین برق شرکت‌های دانش بنیان، پروژه خط و پست 63 کیلو ولت اجرا شده و تا پایان آذرماه سال جاری به اتمام می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس حمید خردنیا، مدیر کل عمران و توسعه پارک فناوری با اعلام این خبر افزود: پس از انعقاد موافقت‌نامه فیمابین پارک فناوری پردیس و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با موضوع تامین برق، این مجموعه بلافاصله اقدام به عقد قرارداد با مشاور جهت انجام مطالعات امکان‌سنجی، طراحی و تهیه نقشه‌ها و اسناد مناقصه نمود که پس از برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی پروژه از ابتدای بهار 96 با هزینه ای بالغ بر 110 میلیارد ریال آغاز شده و پیش‌بینی می شود تا اواخر آذر به اتمام برسد.

خردنیا در خصوص بخش های مختلف این پروژه اظهار داشت: پروژه مذکور دارای سه بخش کلی شامل:
1-احداث دو فیدر در پست 400 پردیس
2- خط انتقال دو مداره هوایی با دکل تلسکوپی 63 کیلوولت به طول 4 کیلومتر
3-تهیه و نصب پست 63 کیلوولت در پارک فناوری پردیس است.

وی در مورد پیشرفت کنونی پروژه افزود: در حال حاضر درصد پیشرفت واقعی پروژه 65 درصد بوده و 70% از دکل های تلسکوپی خط انتقال نصب شده اند و عملیات اجرایی فیدر و پیگیری های لازم در خصوص خرید پست سیار 63 کیلوولت در حال انجام است.

مدیر کل عمران و توسعه پارک فناوری همچنین به میزان اهمیت و پیچیدگی این پروژه اشاره کرد و گفت:این پروژه به لحاظ عبور دکل های تلسکوپی از محیط شهری دارای پیچیدگی خاصی است که این موضوع نیازمند بازطراحی مسیر عبور، رفع معارضین و اخذ تاییدیه های لازم از ارگان ذیربط بوده است . در این راستا تلاش شده با وجود همه مشکلات و موانع پیش رو و با توجه به اهمیت موضوع پروژه در زمان مقرر به اتمام برسد.
ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir