رویـدادهـا

تجاری‌سازی فناوری دستگاه کشت جنین و خون

تجاری‌سازی فناوری دستگاه کشت جنین و خون

با دیگران به اشتراک بگذارید

یکی از شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس، پس از تلاش‌های فراوان، موفق به تولید نهایی انکوباتور co2در ایران شده که در مرحله تجاری سازی، مورد استقبال مراکز تحقیقاتی، درمانی و دانشگاهی نیز قرار گرفته است.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس؛ در پی تحریم‌های وارد شده بر کشور، شرکت راون سازه با سابقة 27 ساله و با اعتماد به توانمندی مدیران و کارکنان خود، تصمیم به بازخوانی، تحقیق و تولید برخی کالاهای مورد نیاز جامعة پزشکی کشور گرفت و در این ارتباط از سال 89 مطالعات خود را آغاز کرد که نتیجه آن طراحی و ساخت انکوباتور co2 بود. همچنین تولید لوازم و مواد مصرفی آزمایشگاهی نیز در دستور کار شرکت قرار داشته و تاکنون موفق به تولید هیجده محصول در این زمینه شده است که از نظر کیفی با محصولات مشابه خارجی رقابت پذیری بسیار بالایی دارد.

دستگاه انکوباتور co2 اولین محصول استراتژیک شرکت راون سازه با برند MR می‌باشد که علاوه بر اینکه به عنوان کالای دانش‌بنیان شناخته شده، در بسیاری از مراکز درمانی و تحقیقاتی و دانشگاهی استفاده و عملکرد آن مورد تأیید واقع شده است. این محصول برای کشت جنین انسانی،کشت خون(لنفوسیت)، باکتری‌های بی هوازی و هرگونه کاربرد بیولوژیک که نیاز به گاز co2با غلظت معینی داشته باشد مورد استفاده قرار می گیرد.انکوباتور co2 شرکت در دو اندازه 48 لیتری و 80 لیتری تولید می‌شود که بسته به نیاز داخلی و سفارش مصرف کنندگان می‌توان در این اندازه‌ها تغییراتی ایجاد کرد.

علاوه بر مناسب بودن قیمت این محصول که تقریبا یک سوم مشابه‌های خارجی آن است، طراحی نرم‌افزاری برای پایش و کنترل آن نیز به‌گونه ایست که کاربر یا کارشناس را قادر می‌سازد تا در هر مکانی که بخواهد از دستگاه گزارش تهیه نموده و همچنین تنظیمات مورد دلخواه را بر روی دستگاه اعمال نماید. گارانتی سه ساله و گستردگی خدمات پس از فروش نیز این امکان را فراهم می‌سازد تا مشتریان با فراغت و بدون دغدغه از این دستگاه بومی استفاده نمایند.

شرکت راون سازه پس از سال‌ها فعالیت مستمر و موفق در زمینه های صنعتی و بازرگانی و به پشتوانه توانمندی‌ها و امکانات شرکت و نیز سوابق و تجارب علمی و عملی موسسین و مدیران ارشد خود در زمینه پزشکی و آزمایشگاهی، از سال 1388 و با ساخت و تجهیز مرکزی در فضایی به وسعت بیش از 700 متر مربع در پارک فناوری پردیس، به عرصه تحقیق، تولید و فروش انواع تجهیزات و لوازم پزشکی و آزمایشگاهی وارد شد.

این شرکت فناور در راستای تقویت اقتصاد مقاومتی و توسعة کالاهای ایرانی در عرصه پزشکی آمادگی خود را برای فعالیت‌ مشترک با سایر شرکت‌های همسو اعلام داشته است.

از ویژگی‌های دیگر این دستگاه می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود:

سیستم عیب یابی مرکزی، ترموستات ایمنی مستقل با قابلیت تنظیم، قابلیت اتصال به کامپیوتر، دقت خوانش و تنظیم دما تا 1/. درجه سیلسیوس، دارای سنسور فوق حساسco2 با قابلیت تنظیم میزان co2 از 0 % تا 20 % ، قابلیت هشدار صوتی هنگام خروج از حد مجاز تعیین شده، طراحی ویژه طبقات جهت جلوگیری از لغزش، دارای دقیق ترین و جدیدترین میکروکنترلرها و کالیبراسیون ساده و دقیق توسط کاربر و ...


ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir