رویـدادهـا

استاندار تهران در بازدید از پارک فناوری پردیس مطرح کرد:

ترافیک و آلودگی هوا با ورود پارک‌های فناوری حل می‌شود

ترافیک و آلودگی هوا با ورود پارک‌های فناوری حل می‌شود

با دیگران به اشتراک بگذارید

استاندار تهران در بازدید از پارک فناوری پردیس گفت: تقاضا داریم پارک فناوری پردیس و معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور یک خط اعتباری ویژه برای حل مشکلات استان تهران باز کنند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس به نقل از خبرگزاری فارس، استاندار تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پارک فناوری پردیس مایه فخر و مباهات کشور است، اظهار کرد: رویکرد حل مسئله و استفاده از فناوری برای حل مسائل اقتصادی و اجتماعی در این مجموعه متبلور شده است و با هماهنگی های انجام گرفته با معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و به منظور رفع مشکلات موجود میان پارک فناوری پردیس و برخی از دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی جلسه و بازدیدی از پارک برگزار شد.

استاندار تهران گفت: در این جلسه تبادل نظر و ارائه راهکار پیرامون موارد مطرح شده انجام گرفته و تاکید شد هر نکته‌ای که مربوط به توسعه پارک فناوری پردیس باشد باید خارج از نوبت در دستگاه‌های اجرایی بررسی و مساعدت شود.

وی افزود: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری می توان تمام مسائل کشور را با استفاده از ظرفیت های علمی به صورت دانش بنیان و با کمک از متخصصان و نخبگان حل کرد و ما نیز از معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور خواسته‌ایم با استفاده از ظرفیت های پارک های فناوری، مدیریت استان را در اداره امور کمک کنند زیرا در استان تهران مسائل مهم بزرگ و پیچیده ای وجود دارد.

منصوری ترافیک، آلودگی هوا و آسیب های اجتماعی را از جمله مشکلات تهران دانست و تاکید کرد: ما تقاضا داریم پارک فناوری پردیس و معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور یک خط اعتباری ویژه برای حل مشکلات استان تهران باز کنند و ما نیز اطلاعات و داده‌های اولیه را در اختیار این دوستان قرار می‌دهیم و اگر این خط اعتباری باز شود در کوتاهترین زمان ممکن و می‌توانیم مشکلات را حل کرد.

استاندار تهران ابراز کرد: برای حل آسیب های اجتماعی استان تهران با مواردی از جنس نوآوری اجتماعی نیز پارک می تواند بسیار کمک کند.

منصوری با اشاره به وضعیت فاضلاب شهرستان پردیس نیز اذعان کرد: در تلاش هستیم در سفر ریاست محترم جمهور به استان تهران مبلغ اعتباری ویژه‌ای برای احداث، توسعه و پیشرفت فیزیکی پروژه های فاضلاب این منطقه در نظر گرفته شود.

استاندار تهران در پایان گفت: در شهرستانهای پردیس، دماوند و فیروزکوه وضعیت تاسیسات فاضلاب متفاوت است در بعضی جاها شروع نشده است یا پیشرفت فیزیکی کندی دارد و یا رو به اتمام است که انشالله بعد از سفر رئیس جمهور اعتباری تخصیص داده شود.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir