رویـدادهـا

همراه با برگزاری یک نمایشگاه تخصصی حوزه پالایش در پارک انجام شد

تعریف همکاری مشترک میان پارک فناوری پردیس و پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند

تعریف همکاری مشترک میان پارک فناوری پردیس و پالایشگاه امام خمینی(ره) شازند

با دیگران به اشتراک بگذارید

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، نشست همکاری مشترک میان شرکت پالایش نفت امام خمینی شازند و پارک فناوری پردیس با حضور مدیران دو مجموعه برگزار شد.

این نشست با هدف بومی سازی فناوری‌های نوین و نوآوری‌های کاربردی مورد نیاز پالایشگاه شازند و تبیین ظرفیت های پارک فناوری پردیس در حوزه‌های مرتبط برپا شد. در این برنامه احمد عسگری، مدیرکل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس و رجبی مدیرعامل پالایشگاه شازند در سالن سراج پارک فناوری پردیس حضور داشتند.
همچنین در ادامه این برنامه مدیران پالایشگاه شازند از نمایشگاه اختصاصی شرکت های فناور در صنایع پالایش نفت با حضور ۵۰ شرکت دانش بنیان و فناور در حوزه برق و ابزار دقیق، مکانیک و تجهیزات دوار ، آب و انرژی، مواد شیمیایی و ....دیدن کردند و بازدیدی از شرکت های منتخب پارک صورت گرفت.
گفتنی است، از جمله بخش های دیگر برنامه برگزاری جلسه ای میان مدیران واحد های مختلف پالایشگاه شازند و شرکت های فناور به منظور آشنایی با توانمندی های شرکت های فناور مستقر در پارک بود.
شایان ذکر است، در این بازدید توافق برای اجرا و پیاده‌سازی ۱۵ پروژه صورت گرفت.
همچنین در این نمایشگاه مدیران شرکت پالایش نفت شیراز و شرکت پالایش نفت پاسارگاد حضور داشتند و با توانمندی شرکت‌های عضو پار آشنا شدند.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir