رویـدادهـا

با حضور مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران در پارک؛

تفاهم نامه اجرای «طرح‌های پیشران صنعت برق» در پارک فناوری پردیس به امضا رسید

تفاهم نامه اجرای «طرح‌های پیشران صنعت برق» در پارک فناوری پردیس به امضا رسید

با دیگران به اشتراک بگذارید

در نشست هم‌رسانی توانمندی شرکت‌های دانش بنیان و فناور با شرکت برق منطقه‌ای تهران که در پارک فناوری پردیس برگزار شد، تفاهم‌نامه «طرح‌های پیشران صنعت برق» میان پارک و شرکت برق منطقه‌ای تهران به امضا رسید. در این نشست همچنین قرارداد تامین نیازهای فناورانه شرکت برق از طریق بومی سازی فناوری تبادل شد.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، امروز سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ در سالن سراج پارک فناوری پردیس نشست هم رسانی توانمندی شرکت‌های دانش بنیان و فناور با شرکت برق منطقه‌ای تهران با حضور مهدی صفاری‌نيا رئیس پارک فناوری پردیس و حبيب قراگوزلو مديرعامل برق منطقه‌ای تهران و جمعی از مدیران ارشد شرکت برق استان و شرکت‌های دانش بنیان و فناور پارک برگزار شد.
در این نشست تفاهم نامه‌ای جهت اجرای طرح‌های پیشران صنعت برق امضا شد که برآورد می‌شود قراردادهای ذیل این تفاهم نامه بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان ارزش داشته باشد. در این نشست همچنین قرارداد تامین نیازهای فناورانه شرکت برق از طریق بومی سازی فناوری بسته شد.

مهدی صفاری نیا رییس پارک فناوری پردیس نیز در نشست امروز گزارشی از فعالیت‌های پارک و موفقیت‌های کسب شده شرکت‌های دانش بنیان طی سال‌های گذشته ارائه کرد و با اشاره به قرار داد امروز میان پارک فناوری پردیس و شرکت برق منطقه ای گفت: پارک فناوری پردیس به عنوان پرچم‌دار اقتصاد دانش بنیان کشور در تلاش است در جهت ارتقا فناوری کشور، شرکت‌های دانش بنیان را در جهت خدمت به سازمان‌ها حوزه‌های مختلف اقتصادی سوق دهد و قرار داد امروز شرکت برق منطقه‌ای تهران با شرکت دانش بنیان پارک فناوری پردیس می‌تواند در زمینه همکاری‌های مشترک پارک با شرکت برق گام موثری در جهت بومی سازی صنعت برق کشور محسوب شود.

وی با ابراز امیدواری از برکات این نشست مشترک گفت: شروع همکاری پارک فناوری پردیس با شرکت برق منطقه‌ای تهران از ۴ سال پیش آغاز شد و بسیار موفقیت آمیز بود و ما با در دست داشتن فن بازار شرکت های دانش بنیان کشور ظرفیت خوبی برای همکاری ها بیشتر با شرکت برق منطقه ای خواهيم داشت.

حبيب قراگوزلو مديرعامل شرکت برق منطقه‌اي تهران نیز در ادامه این نشست گفت: شرکت برق منطقه‌ای تهران به عنوان بزرگ‌ترین شرکت برق منطقه‌ای کشور، وظیفه انتقال حدود 20 درصد برق کشور به استان‌های تهران، البرز و قم را دارد و تاکید ما بر استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان است.

وی با بیان اینکه ظرفیت و پتانسیل خوبی بر همکاری شرکت‌های دانش بنیان با شرکت برق استان وجود دارد، یادآور شد: در پروژه اول همکاری با شرکت‌های دانش بنیان پارک فناوری پردیس موفقیت‌های خوبی کسب کردیم و این زمینه ادامه کار در پروژه‌های بعدی را ایجاد کرد.

وی خاطر نشان کرد: قصد ما تبدیل برق منطقه ای تهران به برق نمونه در کشور است و امیدواریم با یک حرکت جهادی در این زمینه و همکاری با حوزه های فناور و دانش بنیان جایگاه بالایی کسب کنیم.

در پایان این نشست مدیران از نمایشگاه اختصاصی توانمندی شرکت‌های دانش بنیان و فناور در صنعت برق بازدید کردند.

شایان ذکر است، نمایشگاه مذکور توسط پارک فناوری پردیس و با همکاری شرکت نوروبیز برگزار شده است.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir