رویـدادهـا

با همکاری سازمان اوقاف و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛

تفاهم‌نامه توسعه پارک فناوری پردیس در اراضی موقوفه شرف‌النساء امضاء شد

تفاهم‌نامه توسعه پارک فناوری پردیس در اراضی موقوفه شرف‌النساء امضاء شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با تاکید بر اینکه «وقف» می‌تواند پیشران حرکت دانش‌بنیان‌ها باشد، گفت: فعالیت‌ شرکت‌های دانش‌بنیان در جاهایی مانند پارک فناوری پردیس می‌تواند باعث پیشرفت شگرف ایران اسلامی در جهان شود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس؛ مراسم انعقاد تفاهم‌نامه میان سازمان اوقاف و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف توسعه پارک فناوری پردیس در اراضی موقوفه شرف‌النساء (کرشت) با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در ساختمان شهید سلیمانی این سازمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی در این مراسم گفت: فعالیت‌ دانش‌بنیان‌ها می‌تواند باعث پیشرفت شگرف ایران اسلامی در جهان شود؛ ما باید اقتصاد خودبنیان و خود اتکاء را شکل دهیم و این جز با همین فعالیت‌های دانش‌بنیان محقق نخواهد شد.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه این سازمان از فعالیت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کند، خاطرنشان کرد: پارک فناوری پردیس یک نمونه بوده و اگر امکان‌پذیر باشد، این تعاملات ادامه خواهد یافت؛ به‌عنوان مثال در باغ عقیق استان البرز یا استان‌های خراسان جنوبی، اصفهان و فارس این کار را انجام داده‌ایم و در صدد آن هستیم تا این تعاملات را ادامه دهیم.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

در این رابطه بیشتر بخوانید:

توسعه 280 هکتاری پارک فناوری پردیس با همکاری وزارت راه و معاونت علمی ریاست جمهوری

ثبت درخواست 160 شرکت برای پذیرش در فاز 3 پارک فناوری پردیس

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سورنا ستاری با مهم خواندن انعقاد تفاهم‌نامه توسعه پارک فناوری پردیس در اراضی موقوفه شرف‌النساء (کرشت)، گفت: امروز برای پارک فناوری پردیس به‌عنوان بزرگترین پارک فناوری کشور روز مهمی است؛ قطعا کار سازمان اوقاف و امور خیریه، باعث می‌شود تا هزاران جوان با استعداد در این پارک به فعالیت علمی بپردازند.

در حاشیه این مراسم مهدی پندار معاون بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: این تفاهم‌نامه در راستای سیاست‌های ریاست سازمان مبنی بر اینکه موقوفات در جهت رفع نیازهای جامعه به کار گرفته شوند، منعقد شده است؛ زیرا یکی از نیازهای امروز جامعه در شرایط تحریم، این است که به‌سمت موضوعات دانش‌بنیان حرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه با این هدف منعقد شده است که تمام زمین‌های اطراف پارک فناوری پردیس که زمین‌های مربوط به موقوفات شرف‌النساء (کرشت) است، با نظر ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه به‌سمت تغییر کاربری علم و فناوری برود و در قالب یک مدیریت و راهبری مشترک در اختیار این پارک قرار گیرد تا زمینه‌ای شود برای استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان با موضوعات جدید که عموما در حوزه کشاورزی و حوزه‌های مرتبط فعال هستند؛ انشاءالله این کار پس از این تفاهم‌نامه در قالب یک کمیته مشترک و در سه فاز انجام خواهد شد.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir