رویـدادهـا

باهدف نفوذ فناوری‌های نوین در زیرساخت‌های صنعت پتروشیمی برگزار شد؛

تور بازدید  شرکت‌های دانش‌بنیان پارک از صنایع پتروشیمی ماهشهر

تور بازدید  شرکت‌های دانش‌بنیان پارک از صنایع پتروشیمی ماهشهر

با دیگران به اشتراک بگذارید

13 شرکت دانش‌بنیان پارک فناوری پردیس باهدف نفوذ فناوری‌های نوین در زیرساخت‌های صنایع پتروشیمی  از 7 شرکت فعال در این حوزه در صنایع پتروشیمی ماهشهر بازدیدکردند.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در این برنامه 13 شرکت دانش‌بنیان عضو پارک فناوری پردیس، طی دو روز از شرکت پروشیمی شهید تندگویان، فجر انرژی خلیج فارس، بندر امام (ره)، اروند، کارون، بوعلی و رازی بازدید کردند.

این تور فناوری به همت اداره‌کل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری پارک فناوری پردیس انجام شد و هدف آن برگزاری جلسات با مدیران و کارشناسان فنی هر پتروشیمی و بازدید از زیرساخت‌های موجود، عارضه‌یابی و شناسایی گلوگاه‌های فناوری توسط شرکت‌های دانش‌بنیان و ارائه پیشنهادات جهت بومی‌سازی و رفع معضلات بود.

به گفته عسگری مدیرکل سرمایه‌گذاری و بومی‌سازی فناوری، در بازدید بیش از 25 جلسه تخصصی و مدیریتی برگزار شد و حدود 100 تقاضای فناورانه شناسایی  و برای اجرای 10 پروژه نیز توافقاتی صورت گرفت.

شایان ذکر است، بیش از 30 درصد محصولات پتروشیمی کشور در مساحتی به حدود 2800 هکتار در منطقه پتروشیمی ماهشهر تولید می‌شود و این صنایع اهمیت استراتژیکی در تامین اقلام راهبردی و تحریمی دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir