رویـدادهـا

مهدی صفاری نیا در نشست روسای پارک‌های فناوری سلامت کشور مطرح کرد؛

توسعه پارک فناوری پردیس بدون تکیه بر منابع دولتی

توسعه پارک فناوری پردیس بدون تکیه بر منابع دولتی

با دیگران به اشتراک بگذارید

مهدی صفاری نیا در جمع روسای پارک های فناوری سلامت کشور گفت: توسعه پارک فناوری پردیس در فازهای ۲، ۳ و ۴ با فعالیت های اقتصادی و بدون منابع تکیه به منابع دولتی ایجاد شده است.



به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس، در آغاز نشست روسای پارک‌های فناوری سلامت کشور مهدی صفاری‌نیا، رئیس پارک فناوری پردیس گفت: در پارک فناوری پردیس با کمک اولیه ۳۰۰ میلیون تومانی کار را شروع کردیم و تصمیم گرفتیم با تکیه بر مدیریت مالی و اقتصادی، پارک را بدون منابع دولتی اداره کنیم؛ به طوری که فاز ۲ و پس از آن فاز ۳ و ۴ را با فعالیت‌های اقتصادی خود ایجاد کرده‌ایم.
وی در توصیه به پارک‌های فناوری تازه تاسیس شده، گفت: پیشنهاد من این است که با وجود هزینه‌های موجود، ایجاد پارک‌ها با ابعاد کوچک و فاز به فاز صورت گیرد. ضمن این که در فضاهای نزدیک به شهرها و دارای امکانات زیرساختی صورت گیرد تا ضریب موفقیت پارک‌ها افزایش یابد.
وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در خصوص تجاری سازی پارک‌های فناوری افزود: ایجاد کارخانه نوآوری قدم مهمی در راستای تسریع در تجاری سازی پارک ها بوده است. در کارخانه نوآوری آزادی که نخستین کارخانه نوآوری کشور است شرکت‌های جدید پذیرش نشده‌اند و صرفا شتاب دهنده‌ها پذیرش شده است. اساسا شتاب دهنده‌ها تجربه خوبی برای تسریع در تجاری سازی پارک‌های فناوری بوده است‌.
شایان ذکر است، این نشست با حضور مهدی صفاری نیا رییس پارک فاوری پردیس، اکبر قنبرپور رئیس پارک فناوری سلامت پردیس، یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محمد رضا منظم رییس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رؤسای پارک‌های علم و فناوری حوزه سلامت و پارک فناوری پردیس برگزار شد.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir