رویـدادهـا

در اولین پنل استیج اینوتکس بررسی شد:

تولید محتوا با کیفیت، مهم‌ترین هدف اینوتکس ۲۰۲۴

تولید محتوا با کیفیت، مهم‌ترین هدف اینوتکس ۲۰۲۴

با دیگران به اشتراک بگذارید

در نخستین پنلی که در رویداد استیج اینوتکس 2024 برگزار شد، به موضوع محتوای این رویداد پرداخته و تأکید شد که قرار است بهترین محتوای ممکن برای تیم‌ها و بازدیدکنندگان این نمایشگاه تولید شود.

 به گزارش ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس۲۰۲۴، در استیج اینوتکس، پنلی با موضوع محتوا در اینوتکس برگزار شد. در این پنل «حسن قلیچ‌خانی» به عنوان گرداننده پنل و برگزار کننده استیج اینوتکس، «رضا غیابی» دبیر محتوایی استیج‌های اینوتکس و «سروش عابدین» دبیر اجرایی استیج اینوتکس حضور داشتند. رضا غیابی، دبیر محتوایی استیج‌های اینوتکس درباره برگزاری استیج و هدف اصلی امسال اظهار کرد: «در اکوسیستم استارت‌اپی احتیاج زیادی به صحبت کردن وجود دارد تا این که صرفاً نمایشگاهی باشد که شرکت‌ها تنها کالا و خدمتی ارائه دهند و تنها یک رابطه داد و ستد وجود داشته باشد.» او باور دارد اینوتکس ۱۳ سال است که برگزار می‌شود و از زمانی که تصمیم پارک فناوری پردیس بر آن شد که این نمایشگاه را وارد فاز دوم خود کند و نوآوری هم دربخش ااستیج اتفاق بیفتد، همکاری‌های بهتری با اینوتکس آغاز شده است. 

به باور غیابی یکی از اقدامات بسیار مثبت این نمایشگاه همکاری بخش خصوصی در آن است: «در طی سال‌های اخیر یکی از مهم‌ترین اقداماتی که توانستیم انجام دهیم اضافه کردن محتوا به اینوتکس بود. این محتوا از جنس محتواهای شبکه‌های اجتماعی نیست. در این محتوا نظرات کارشناسان وجود دارد همچنین علاقه‌مندان دغدغه‌هایشان را مطرح کنند. همین که این فضا در اختیار محتوا و کنفرانس قرار بگیرد، تصمیم مهمی برای یک نمایشگاه‌ است.» او در ادامه اضافه کرد:« نمایشگاه از فضایی که می‌توانست برای درگیر کردن گروه‌ها استفاده کرده، گذشته و روی ترویج مسایل نوآورانه تمرکز کرده است. مهم‌ترین قسمت اینوتکس که بارها به عنوان قلب تپنده از آن یاد شده گفتگوها، شنیده شدن‌ها و حضور کارشناسان است.» 

در ادامه این پنل سروش عابدین، دبیر اجرایی استیج اینوتکس در پاسخ به این سوال که چه چیزی در انتظار مخاطبین استیج است و در این سه روز چه جنس محتوایی دیده خواهد شد، گفت:«اینوتکس یک سابقه طولانی دارد و هر سال توانسته یک‌سری ویژگی‌های جدیدی را به خودش اضافه کند. همیشه تمرکز در استیج و همه قسمت‌های اینوتکس آن بود که محتواهای با کیفیتی تولید شود. »

او در ادامه اضافه کرد:«سال‌های گذشته اکوسیستم اقتصاد دیجیتال قسمت بزرگی از اکوسیستم استارت‌اپی را در بر می‌گرفت. با این همه امسال می‌توان اقتصاد دیجیتال را از اکوسیستم استارت‌اپی جدا کرد. امسال از شرکت‌های بزرگ دعوت شد تا رویکرد نوآورانه‌اشان را به اشتراک بگذارند و چه اندازه به سمت نوآوری حرکت کرده‌اند ‌و آینده را تا چه اندازه روشن می‌بینند.»

عابدینی ادامه داد:«استارت‌اپ‌های بزرگ، استارت‌اپ‌هایی که تازه متولد شده‌اند و استارت‌اپ‌هایی که در مرحله توسعه هستند، استفاده می‌کنیم تا نکات‌شان را به اشتراک‌ بگذارند و درباره دغدغه‌ها و دستاورد‌هایشان صحبت کنند و همچنین شرکت‌های بزرگ از تجربه‌هایشان بگویند. دانش شرکت‌هایی که سال‌های طولانی مشغول به فعالیت هستند در کنار سرعت پیشرفتی که استارت‌اپ‌ها تجربه کردند می‌توانند به یکدیگر کمک کنند. و از این دوره گزار اقتصادی به کمک همدیگر عبور کنیم.» 

او با تاکید بر این که در این دوره از اینوتکس تمرکز بر تولید محتوا باکیفیت بوده است، اظهار داشت:«سعی کرده‌ایم در این دوره از اینوتکس از بین یک لاین لیست حدود ۳۰۰تا ۳۵۰ نفره، تقریبا۵۰ سخنرانی را انتخاب کنیم. و بهترین محتوا را‌ ارائه دهیم تا بازدیدکنندگان بتواند استفاده کافی از این محتواها داشته باشد.»

در ادامه پنل رضا غیابی اظهار کرد: «مهم‌ترین موضوع مورد بحث استیج امسال، صنعتی شدن اقتصاد دیجیتال و دیجیتالی شدن صنعت است. در استیج امسال شاهد حضور صنایع بزرگ، نه در حد شعار بلکه در حد کار کردن، خواهیم بود. همان‌طور که اکوسیستم استارت‌اپی بزرگ می‌شود شاهد اتفاقات، مشوق‌های بیشتر و همچنین موانع بیشتر است. به نظر من اگر به جز صحبت کردن رویکرد دیگری در حل مشکلات داشته باشیم، باعث نابودی اکوسیستم خواهیم شد.»

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir