رویـدادهـا

ثبت نام در بخش‌های مختلف نمایشگاه فناوری و نوآوری آغاز شد

ثبت نام در بخش‌های مختلف نمایشگاه فناوری و نوآوری آغاز شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

هفتمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2018)، بزرگترین نمایشگاه تخصصی در حوزه تکنولوژی و نوآوری در ایران از 14تا 16 تیرماه 1397 در محل نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفتگو) برگزار خواهد شد. پارک فناوری پردیس با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کشور به‌عنوان متولی این رویداد بین‌المللی امسال با همراهی فعالان بخش خصوصی میزبان بیش از 350 تیم و شرکت از اجزای مختلف اکوسیستم نوآوری از جمله استارتاپ‌ها، شرکت‌های فناور و دانش بنیان خواهد بود.

امروزه رشد سریع جمعیت و تمرکز آن در شهرها در سراسر جهان و بزرگتر شدن شهرها و بروز مشکلات و معضلات ناشی از آن، لزوم استفاده از فناوری در مدیریت شهر را بیش از پیش ضروری کرده است. همزمان، فناوری­ها نیز پیشرفت­های قابل توجهی داشته و با گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات و ظهور اینترنت اشیاء و تأثیر آن بر حوزه خدمات، کارآمدی فناوری در کمک به انسانها برای مدیریت محل زندگی خود اثبات شده است. در این راستا، «شهر هوشمند»، برای حل بسیاری از مشکلات شهرهای کنونی مطرح شده است.

 


این نشست با هدف شبکه سازی و بحث و تبادل نظر حول "شهر هوشمند" و آخرین دستاودهای این حوزه، در قالب پنج پنل تخصصی و سخنرانی های ویژه در دو روز کاری برگزار می گردد.

دبیرخانه نمایشگاه با دعوت از اساتید، صاحب نظران و چهره های مطرح بین المللی در زمینه "شهر هوشمند" به بررسی موشکافانه آن خواهد پرداخت. در انتهای این نشست ها گواهی نامه ای معتبر به شرکت کنندگان اعطا خواهد.

 



ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir