رویـدادهـا

ثبت نام در سی و دومین جشنواره بین المللی خوارزمی آغاز شد

ثبت نام در سی و دومین جشنواره بین المللی خوارزمی آغاز شد

با دیگران به اشتراک بگذارید

دبيرخانه جشنواره بين‌المللي خوارزمي مفتخر است با ياري خداوند متعال سي و دومین جشنواره بين‌المللي خوارزمي را كه با بيش از ربع قرن تجربه و به عنوان مهمترين رخداد علمي در سطح ملي و بين‌المللي شناخته شده است را برگزار نمايد.
به اطلاع علاقه‌مندان به شركت در سی و دومین جشنواره بين‌المللي خوارزمي مي‌رساند كه ثبت‌نام و ارايه طرح در اين دوره از جشنواره آغاز شده است و مهلت ثبت نام تا پايان شهريور ماه سال جاري مي‌باشد. طرح‌هاي قابل پذيرش مي‌بايست در هفده گروه تخصصي شامل فناوري‌هاي شيميايي، مكانيك، برق و كامپيوتر، هنر، معماري و شهرسازي، كشاورزي و منابع طبيعي، علوم پايه، عمران، مهندسي صنايع و مديريت فناوري، مواد، متالورژي و انرژي‌هاي نو، زيست فناوري و علوم پايه پزشكي، محيط زيست، فناوري‌نانو، هوافضا، مهندسي نرم افزار و فناوري اطلاعات، مكاترونيك و صنايع دفاعي در پنج محور پژوهشي و فناوري شامل پژوهش‌هاي بنيادي، پژوهش‌هاي كاربردي، طرح‌هاي توسعه‌اي، ابتكار و نوآوري به جشنواره بين‌المللي خوارزمي ارايه گردد.
متقاضیان مي‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره بين‌المللي خوارزمي به نشانيwww.khwarizmi.irبا مراجعه به قسمت سامانه‌ جامع جشنواره بين‌المللي خوارزمي نسبت به ثبت‌نام، ارايه مشخصات فردی و مستندات طرح اقدام و شناسه کاربری و کلمه عبور خود را تعريف نمايند. ضروري است قبل از شروع فرآيند ثبت نام، فايل راهنماي مربوط به ثبت نام را مطالعه فرماييد.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir