رویـدادهـا

جایزه باران در جشن اجلاس سالیانه پارک

جایزه باران در جشن اجلاس سالیانه پارک

با دیگران به اشتراک بگذارید

طنین صدای موسیقی زنده، آواز گنجشک‌ها در خنکای هوای روزهای آخر تابستان و گپ و گفت‌های کارکنان و محققان در فضای باز بوستان همه و همه یک روز خاص را در ذهن و خاطره افراد حاضر در جمع رقم زد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، عصر روز چهاردهم شهریور، که بین دو عید بزرگ قربان و غدیر به حساب می آمد بوستان دانشمندان پارک فناوری پردیس برای پذیرایی جان و روح کارکنان، محققان و مدیران تدارک دیده شده بود تا به مناسبت پانزدهمین اجلاس سالانه پارک، در فضایی دوستانه گرد هم آیند و ساعتی از وقت خود را علاوه بر لذت بردن از طبیعت به در کنار هم بودن بگذرانند.

این مراسم که از ساعت 3 ونیم عصر سه شنبه با همخوانی قرآن توسط گروه الغدیر در فضای باز بوستان پارک شروع شد با استقبال خوبی از سوی اعضای شرکت‌ها مواجه شد به گونه‌ای که چند لحظه بعد از شروع مراسم و با بلند شدن صدای موسیقی زنده و طنین سرود "امیر عالم" که در مدح حضرت علی و به مناسبت عیر غدیر خم نواخته می شد، اعضای شرکت‌ها یکی پس از دیگری از مجموعه‌های خود بیرون آمده و جذب این ساز و آواز زیبا شدند، دقایقی بعد تمام صندلی‌های تدارک دیده شده برای این جشن کوچک پر شد و سایر افراد کنار حوض وسط بوستان به تماشای برنامه نشستند.

اهدا جوایز دومین مسابقه عکاسی

در حاشیه این اجلاس سالیانه در بخش بعدی برنامه، جوایز مربوط به دومین مسابقه عکاسی با تلفن همراه از پارک فناوری پردیس که ویژه کارکنان شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس برگزار شده بود اهدا شد.

برای این مسابقه که در سه بخش عکاسی از فضای عمومی و شهری مجموعه پارک فناوری پردیس- پویایی محیط کار یک شرکت دانش‌بنیان و فناور بیشترین پسند از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی(اینستاگرام) برگزار شده بود بیش از 50 عکس از سوی اعضا و کارکنان پارک به روابط عمومی ارسال شد و نهایتا در بخش فضای شهری و عمومی پارک خانم فلاحیان از شرکت نوآوا رتبه اول را به دست آورد. در بخش پویایی شرکت دانش بنیان و فناور آقای حامد عقیقی از شرکت فناپ و خانم سایه قربانی از موسسه صندوق علم و فناوری ایرانیان برای دریافت بیشترین پسند(لایک) در اینستاگرام موفق به دریافت جایزه این دوره از مسابقات عکاسی شدند.

اهدا جوایز دومين دوره مسابقه شنا

بعد از پخش نوای موسیقی زنده آقایان خالقیان مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس، رهنما مشاور عالي رييس پارك فناوري پرديس و همچنين غني زاده مدير پروژه شركت مشاوران انرژي تهران به جایگاه دعوت شدند تا جوایز دومين دوره مسابقه شنا و عکاسی پارک را به برندگان این مسابقات اهدا کند.

قابل توجه است که مسابقه شنا با هدف همدلي، تندرستي و ايجاد انگيزهبين كاركنان شركت‌هاي عضو از تاريخ 15 مردادماه براي اولين بار در دو رده سني بالاي 40 و زير 40 سال با حضور 22 نفر از 8 شركت عضو پارك فناوري پرديس در استخر برج فناوري برگزار شد.

نحوه برگزاري مسابقه نيز براي رده سني زير 40 سال دو مرحله اي و طي كردن 3طول استخر و در رده سني بالاي 40 سال نيز دو مرحله اي و طي كردن 2 طول استخر تعيين شده بود.

از نكات جالب اين مسابقات مي توان به حضور يك ورزشكار خارجي از كشور روسيه از طرف شركت مشاوران انرژي اشاره كرد.

در رده بالاي 40 سال شهرام سياه كلاه از شركت توان پژوهان، فردين پور وجدي از شركت مشاوران انرژي به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و علي صديق از شركت مشاوران انرژي به همراه فرهاد برزگر از شركت پويا الكترونيك مشترکا مقام سوم را از آن خود کردند.

در رده زير 40 سال نیز ميلاد احمد از شركت آرا پژوهش، واسيلي كراسيوكوف از شركت مشاوران انرژي و حميد محبي اصل از صندوق توسعه فناوري‌هاي نوين رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

فوتسال، ورزشی محرک و پویا در پارک فناوری پردیس

برگزاري مسابقات فوتسال بين اهالي پارك فناوري پرديس از اهميت ويژه‌اي برخوردار است. برخي از شركت‌هاي مدعي در اين رشته برنامه‌ريزي منظم و سالانه‌اي را براي موفقيت در بهترين و بزرگترين رويداد ورزشي پارك در دستور كار دارند.

پارك فناوري پردیس هم همواره در برگزاري منظم و تكميل كردن نواقص برنامه‌هاي ورزشي و فرهنگي دوره‌هاي گذشته سعي در تكاپو، پوياي و همدل ساختن شركت‌هاي عضو را دارد.

ششمين دوره مسابقات فوتسال جام پارك فناوري پرديس با حضور 11 تيم از تاريخ 30 مرداد ماه در سالن ورزشي والفجر با حضور 140 نفر ورزشكار و دست‌اندر كار در دو گروه برگزار شد.

بعد از برگزاري 25 مسابقه در دور مقدماتي مسابقات، 4 تيم سفير آبي آرام، صندوق توسعه فناوري، مشاوران انرژي و آسان پرداخت به مرحله بعد رسيدند و در مرحله نيمه نهايي تيم‌هاي مشاوران انرژي و سفير آبي آرام به مسابقه نهايي راه يافتند.

در بخش نهایی این مراسم اهدا جوایز به سه تیم برتر این دوره از مسابقات فوتسال با حضور مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل پارک فناوری پردیس، مشاور عالي رييس پارك فناوري پرديس و همچنین مدیران عامل شرکت‌های برگزیده در مسابقات اهدا شد.

تيم سوم مسابقات،آسان پرداخت پرشین که اعضای این تیم شامل: ابوالفضل ايزي، آيدين ميرزا محمدي، سروش نيكخو، امير حسين شاهبداغي، محمد عصوَر شاني،حسين صالح، سروش سيفي، شاهين پاشا و حامد رهبر بود.

تيم دوم مسابقات، مشاوران انرژي تهران که اعضای تیم شامل: رضا اسفندياري، رامين فروزانفر، حيدر صائمي، نادرعباس رئيسي، كامران فتاحي، سيد حسين فاطمي، رسول مقدم، مجيد حقيقت، مجتبي امير خاني و احمد محمودي بود.

و اما تیم اول و قهرمان ششمين دوره مسابقات فوتسال جام پارك فناوري پرديس تيم سفير آبي آرام بود که براي دومين سال متوالي این عنوان را از آن خود کرد، اعضای این تیم شامل: شهراد زركش ، محسن طولابي ، سيد سهيل نجاتي، سيد ابوالفضل حسيني ، حميد خواجوي ، رضا بيات، يوسف پارسا پور، ميلاد رضايي و فرزاد شاملويي بود.

ترین‌های ششمين دوره مسابقات فوتسال

در آمار كلي مسابقات هم از بهترین‌های تیم‌ها تقدیر و تشکر شد که در این آمار: ميلاد رضايي با 13 گل زده بهترين گلزن مسابقات از تيم سفير آبي آرام، سيد ابوالفضل حسيني از تيم سفير آبي آرام بهترين دروازه بان، سيد سهيل نجاتي به‌عنوان ارزشمندترين بازيكن از تيم سفير آبي آرام، تيم آسان پرداخت به‌عنوان پديده مسابقات و تيم شزان به‌عنوان تيم اخلاق اين دوره از مسابقات شناخته شدند.

بخش پایانی برنامه با پذیرایی، گرفتن عکس یادگاری با لوح‌ها و جوایز دریافت شده و صدای آخرین بخش موزیک برنامه به اتمام رسید تا خاطره‌ای خوش در ذهن همه حضار برجای گذارد.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir