رویـدادهـا

قائم معاون فنی و مهندسی پارک فناوری پردیس خبر داد:

حداقل خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده تابستان در پارک اعمال می شود

حداقل خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده تابستان در پارک اعمال می شود

با دیگران به اشتراک بگذارید

قائم مقام معاون فنی و مهندسی پارک می گوید به‌منظور مدیریت مصرف برق در کشور خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده در سراسر کشور اعمال می‌شود اما پس از رایزنی‌ها و با مساعدت شرکت توزیع نیروی برق استان تهران، خاموشی‌های پارک در حداقل زمان ممکن خواهد بود.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس؛ حمید خردنیا در این زمینه گفت: پیرو رایزنی‌ها و پیگیری‌های به‌عمل آمده و با مساعدت شرکت توزیع نیروی برق استان تهران و نشان دادن سطح حساسیت فعالیت واحدهای فناور و دانش‌بنیان عضو پارک، در مرحله اول خاموشی‌های پارک از 13 ساعت به 2 ساعت (هر فیدر در هفته) کاهش یافت است با این وجود در تلاش هستیم که این حداقل خاموشی نیز منتفی گردد.

او تصریح کرد: در سال جاری نیز، کشور کمافی‌السابق با چالش مصرف بار مواجه می‌باشد و به مثابه سال‌های گذشته خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده در دستور کار قرار دارد، در همین راستا با تصمیم شرکت توزیع برق قرار است هر هفته 13 ساعت خاموشی در شهرک‌های صنعتی و مجموعه‌های صنعتی مشابه اعمال شود.

او گفت: متاسفانه پارک فناوری پردیس نیز از این موضوع مستثنی نبوده و هرازگاهی شاهد اعمال خاموشی در پارک بوده‌ایم. با این حال همانطور که گفته شد، حسب رایزنی های صورت گرفته با شرکت برق این خاموشی ها در پارک به صورت حداقلی صورت می گیرد.

شایان ذکر است، در سال‌های اخیر تامین نیروی برق در کشور (خصوصاً در فصل‌های تابستان) با مشکلاتی روبه‌رو شده است، از این رو مراجع ذیصلاح به ناچار و به‌منظور مدیریت مصرف برق در کشور خاموشی‌های برنامه‌ریزی شده را در سراسر کشور در دستور کار قرار دادند که بعضاً سبب ایجاد اختلال در خط تولید واحدهای صنعتی شده است. شایسته است با توجه به شرایط فصل گرما و نیاز مبرم سایر بخش‌های بهداشتی، اداری ، مسکونی و ... به انرژی برق، کلیه شرکت‌ها تلاش خود را برای کاهش مصرف انرژی و اصلاح الگوی مصرف خود داشته باشند.

ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir