رویـدادهـا

با هدف کمک به رفع مسائل کسب و کار و توسعه ایده استارتاپی صورت گرفت

برترین مشاوران زیست بوم نوآوری و فناوری در پاویون مشاوران اینوتکس 2022

برترین مشاوران زیست بوم نوآوری و فناوری در پاویون مشاوران اینوتکس 2022

با دیگران به اشتراک بگذارید

نمایشگاه اینوتکس 2022 امسال شاهد برگزاری رویداد پاویون منتورها و مشاوران با حضور 53 مشاوره و منتور متخصص از سراسر کشور برای کمک به رفع مسائل کسب و کار و توسعه ایده استارتاپی بود.

به گزارش روابط‌عمومی پارک فناوری پردیس؛ پاویون منتورها و مشاوران بخشی از‌ نمایشگاه اینوتکس است که افراد شرکت کننده در این نمایشگاه می توانند در زمینه‌های مختلف با منتورها و مشاوران مطرح و شناحته شده زیست بوم استارتاپی کشور در رابطه با مسائل کسب و کار یا ایده خود صحبت کنند.
این پاویون از سال ۹۸ با تغییراتی که در نمایشگاه اینوتکس به وجود آمد به تقویم اجرایی این رویداد اضافه شد. برگزاری این پاویون در ابتدا برعهده باشگاه نوآوری تیوان بود، اما از سال ۹۹ به عهده کارخانه نوآوری های وی گذاشته شده است.
امسال و در یازدهمین دوره از نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری «اینوتکس 2022» برای برگزاری این پاویون با 80 نفر از مشاوران برای همکاری رایزنی شد و در نهایت 53 منتور در 18 حوزه تخصصی برای حضور در این پاویون انتخاب شدند.
با توجه به بازخورد های سال گذشته در خصوص سر درگمی شرکت کنندگان نسبت به یافتن مشاور و منتور در حوزه های مشابه، در خصوص امسال تلاش شد تا حوزه های مرتبط به صورت یک حوزه کلی با تخصص های مختلف در نظر گرفته شود.
امسال منتورها در بخشهای اصلی برنامه ریزی و بر اساس مهارت ها و حوزه‌های تخصصی منتورها، جلسات مشاوره برنامه ریزی و اجرا شد. برای مثال در حوزه بازاریابی مخاطبان، حوزه های مختلف ارائه شده در حوزه بازاریابی را رصد کرده و بر اساس آنلاین یا آفلاین بودن مشاوره و متناسب با نیازشان مشاور مورد نظر خود را دریافت کردند.
در این دوره از برگزاری پاویون منتورها و مشاوران در نمایشگاه اینوتکس 2022 در 18 حوزه تخصصی مدل و توسعه کسب و کار، فنی و برنامه نویسی، اینترنت اشیاء، سلامت، منابع انسانی، ارزش گذاری و سرمایه گذاری، فین تک و اینشورتک، فناوری های همگرا، روابط عمومی، بازاریابی، فناوری بالکچین، تیم سازی، رهبری، استراتژی، مدیریت محصول، رابط کاربری، تجربه کاربری، هوش مصنوعی، حقوقی، مجوزها، صادرات، طراحی صنعتی و برندینگ به مخاطبان مشاوره و منتور ارائه شد.
لازم به ذکر است مدل و توسعه کسب وکار، حقوقی و مجوزها، تیم سازی، رهبری، استراتژی و بازاریابی از حوزه پرطرفدار نمایشگاه اینوتکس 2022 بود و حوزه های مدل و توسعه کسب و کار، برندینگ، صادرات از حوزه های پرتقاضا شرکت کنندگان برای سال بعد معرفی شد.
در طول مدت 4 روز نمایشگاه اینوتکس، 445 جلسه مشاوره و منتور در مدت زمان 200 ساعت برگزار شد که نسبت به دوره مشابه سال قبل با رشد 50درصدی مواجه شده است.
گفتنی است امسال در کنار جلسات حضوری، جلسات آنلاین نیز برگزار شد، زیرا امکان حضور در نمایشگاه برای برخی از متقاضیان و منتورها وجود نداشت. بنابراین با برگزاری جلسات آنلاین به تعداد بیشتری از مخاطبان و منتورها خدمات رسانی شد.
در پاویون منتورشیپ نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲، هر متقاضی از وقت مشاوره ۲۰ دقیقه ای استفاده کرد و امکان برنامه ریزی برای صحبت ها و همکاری های بیشتر در خارج از زمان برگزاری نمایشگاه نیز وجود داشت.

آلبوم تصاویر
ارسال دیدگاه

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir