رویـدادهـا

حضور شرکت‌کنندگان مجمع بین‌المللی اقتصاد نانو در پارک فناوری پردیس

حضور شرکت‌کنندگان مجمع بین‌المللی اقتصاد نانو در پارک فناوری پردیس

با دیگران به اشتراک بگذارید

هیاتی از شرکت‌کنندگان مجمع بین‌المللی اقتصاد نانو روز یکشنبه 20مهرماه 93 با هدف آشنایی با آخرین دستاوردهای پژوهشگران ایرانی و اطلاع از سازوکارهای فعالیت‌ پارک در امر توسعه فناوری، میهمان پارک فناوری پردیس شدند.

به‌گزارش روابط عمومی پارک، در ابتدای این بازدید میهمانان که جمعی از دانشجویان و پژوهشگران جوان از کشورهای ژاپن، کره، چین، مالزی، اندونزی، سنگاپور، نیوزلند، تایلند و ایران بودند؛ با توضیحاتی که توسط یکی از کارشناسان پارک ارائه شد با ساختارها و نهادهایی که توسط پارک فناوری پردیس به‌منظور حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان شکل گرفته است، آشنا شدند و در جریان اهداف چشم‌انداز و افق‌های توسعه پارک قرار گرفتند.

در ادامه این جلسه، پژوهشگران جوان مجمع بین‌المللی اقتصاد نانو، از انگیزه‌های شرکت‌ها برای استقرار در پارک، استراتژی پارک برای برای جذب شرکت‌ها، سرمایه‌گذاری خارجی و همکاری‌های بین‌المللی با پارک‌های فناوری سایر کشورها پرسیدند که توضیحات لازم ارائه گردید.

در این نشست در پاسخ به پرسش‌های مطرح شده، توضیحاتی در خصوص معافیت‌های ارائه شده در پارک، تعریف پروژه‌های مشترک با نهادهای دولتی از جمله وزارت نفت، تعریف روندی از سوی پارک برای عضویت شرکت‌ها و همکاری با پارک‌های فناوری در کشور‌هایی نظیر فرانسه، کره، تایوان، امارات و روسیه داده شد.

در پایان این نشست میهمانان از نمایشگاه دائمی دستاورهای فناورانه کشور بازدید کردند و با حضور در شرکت آراپژوهش با نانوسکوپ ساخته شده در این شرکت آشنا شدند.

ارسال دیدگاه

عناوین مرتبط

نشانی: تهران، کیلومتر 20 جاده دماوند، پارک فناوری پردیس، مجتمع سراج

کد پستی: 1654120837

تلفن: 76250250 _ 021

نمابر: 76250100 _ 021

E-mail: info@techpark.ir

website: www.techpark.ir